annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bestelling Iphone 11 met abonnement niet geleverd

Topic gestart op: 11-05-20 17h04

Antwoorden: 13 antwoorden

Jan1990
Gewaardeerd verkenner

Bestelling Iphone 11 met abonnement niet geleverd

Hallo,

Ik heb op 30 april 2020 de Iphone 11 met abonnement besteld en betaald via Orange. De levertijd voor de simkaart zou 2 werkdagen bedragen. Nadien, na activatie, zou de iphone opgestuurd worden.

Ik heb op heden nog geen enkel bericht gekregen van Orange, enkel een bevestigingse-mail van mijn bestelling. 

Reeds meermaals naar de klantendienst gebeld, maar daar word ik van het kastje naar de muur gestuurd, zonder oplossing.

Ik wacht nu dus nog steeds op mijn simkaart, terwijl er al 2 weken 800 EUR van mijn rekening is.

Is dit normaal, en heeft er iemand een oplossing?

Labels (2)
13 ANTWOORDEN 13
Ameliedemeyer
Aspirant verkenner

Bij ons wel goed aangekomen!

Jan1990
Gewaardeerd verkenner

Wanneer had jij je bestelling geplaatst?

Jan1990
Gewaardeerd verkenner

Die vraag was dus voor @Ameliedemeyer aangezien zij aangeeft de bestelling wel ontvangen te hebben. Hoe lang heb jij moeten wachten?

 

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Jan1990  schreef:

Wanneer had jij je bestelling geplaatst?


Aan wie stel je die vraag?

Kleine tip: wanneer je in een post iemand specifiek wil een vraag stellen of een antwoord geven, begin dan met een apestaartje (@ dit dus) in te geven. je krijgt dan een dropdown lijst te zien met de namen van alle Tribers die reeds in deze thread iets gepost hebben. Gewoon aanklikken.

Dubbel voordeel: iedereen weet tegen wie je het hebt en die persoon zelf krijgt daar zelfs een berichtje van zodat hij/zij weet dat er iets voor hem/haar is.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen