Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-05-20 17h04
Antwoorden: 13 antwoorden
Hallo,
Ik heb op 30 april 2020 de Iphone 11 met abonnement besteld en betaald via Orange. De levertijd voor de simkaart zou 2 werkdagen bedragen. Nadien, na activatie, zou de iphone opgestuurd worden.
Ik heb op heden nog geen enkel bericht gekregen van Orange, enkel een bevestigingse-mail van mijn bestelling.
Reeds meermaals naar de klantendienst gebeld, maar daar word ik van het kastje naar de muur gestuurd, zonder oplossing.
Ik wacht nu dus nog steeds op mijn simkaart, terwijl er al 2 weken 800 EUR van mijn rekening is.
Is dit normaal, en heeft er iemand een oplossing?
Vandaag reactie gekregen op mijn messenger bericht. Zij stelden zelf voor om de bestelling te annuleren indien ik dat wenste.
ik heb dan ook gezegd dat ik dat inderdaad wil en dat ik zo snel mogelijk mijn geld terug wil.
Ook dit werd dan weer doorgestuurd naar de “achterliggende” dienst om te behandelen.
Nu heb ik juist opnieuw met de klantendienst gebeld. En die zeggen dat dit dossier binnen 2 weken zal bekeken worden en dat die dan beslissen over de annulatie. Ongelofelijk.
Weet er iemand of ik effectief de bestelling kan annuleren en mijn geld kan terug krijgen?
Zo ja, Dan ga ik vandaag zelf naar de winkel en koop ik een nieuwe iphone die ik zo mee krijg en wacht ik nadien af tot ik mijn geld terug krijg van Orange.
Normaal gezien lukt dat wel, een bestelling annuleren en uw geld terug krijgen. heb het van de week ook zelf nog gedaan, maar het kon ff duren voordat het effectief gebeurde. Ik heb er wel alle vertrouwen in dat het goed gaat komen.
Hier gelijkaardig probleem..
had mijn abonnement aangepast + aankoop van nieuw toestel. Ik heb wel een mail ontvangen met de aankoop van het toestel en wijziging van het tariefplan. Ik heb tot op vandaag nog geen mail van verzending ontvangen.. bij de klantendienst geraak ik ook niet binnen en op messenger antwoorden ze niet..
Nochtans, mijn madam heeft vorige week ook een probleem met een bestelling gehad, we hebben een dossier nummer gekregen, er wordt geantwoord op berichtjes via messenger en vandaag zelfs een telefoontje om alles te bespreken en hoe het geregeld kan worden.
Ik geef toe, de Orange medewerker van vorige woensdagavond hand ik liefst zijn b*llen door zijn strot gepitst, maar die van vandaag, alle lof en respect, een zeer vriendelijke en behulpzame man. En ook de dame van donderdagochtend, zeer vriendelijk en behulpzaam.
Het hangt er, zoals zo dikwijls en niet alleen hier bij Orange, van af wie je op dat moment toevallig aan de lijn hebt. Er zitten er correcte, vriendelijke en competente tussen. Je moet gewoon het geluk hebben van net zo iemand aan de lijn te krijgen.
Ik vorige week ook verschillende personen aan de lijn gekregen en dossiernummer toegekend aan het probleem. Ik zou binnen 3 werkdagen iets horen.
Hetzelfde verhaal via messenger. Wel antwoord gekregen en de ‘belofte’ dat het dossier prioriteit kreeg.
Ondertussen weer een week verder en nog altijd geen enkel nieuws. Geen simkaart, geen iphone.
Bestelling dateert van 30 april.. Ik begin het stilaan een regelrechte schande te vinden. Dit is gewoon diefstal van mijn geld zonder tegenprestatie.
Ik heb ondertussen andere bestellingen gedaan bij kleine en grote bedrijven. Allemaal binnen 3 werkdagen zorgvuldig afgeleverd. Het excuus van de corona omstandigheden kan dus echt niet meer gebruikt worden.
Spijtig genoeg veel beloftes, weinig oplossingen.
Geld terug vragen duurt ook drie weken! Zeggen ze...