annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Betaalbare smartphone

Topic gestart op: 23-07-20 09h10

Antwoorden: 10 antwoorden

Vanvic30
Aspirant verkenner

Betaalbare smartphone

Op zoek naar een betaalbare nieuwe smartphone met android.

Richtingsprijs 250 euro zonder abonnement.

 

Dank

Labels (1)
0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
Schumi_wk
Veteraan verkenner

Nog een kleine tabel om eens te zien wat voor verschil er wel opzit. Je moet natuurlijk durven/willen kopen in het buitenland. Ik weet dat veel mensen dit niet doen uit angst voor de garantie.

Voor dit toestel, de Poco F2 pro 128GB, weet ik dit nu redelijk goed door het feit dat ik op zoek ben geweest naar dit toestel om het te kopen.

Op 2dehands vind je ze in België niet lager dan 450€. Wie zoekt houdt zich bezig maar doet soms een goede zaak.

Coolblue België 

Belsimpel Nederland 

Amazon Duitsland 

Fnac Frankrijk

Deze van Fnac is met onderaannemers, waarschijnlijk uit China, maar ze komen allemaal uit China...

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Schumi_wk  hier is het forum van Orange.

En géén verkoopsite van andere merken.

Dank voor je begrip.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Schumi_wk
Veteraan verkenner

@Josette 

Het is hier een forum of heb ik dit verkeerd voor? De bedoeling van een forum is om mensen te helpen. Als hier enkel en alleen maar naar Orange mag verwezen worden dan kun je er beter een gesloten forum van maken.

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette  er wordt gevraagd naar informatie om die persoon te helpen. Ik heb ook al reeds meerdere keren aangehaald dat het in dit forum overal over kan gaan dus dan wil zeggen dat je ook andere site's en dergelijke door kan en mag geven. Dus het moet niet altijd Orange zijn, het zou wel beter zijn maar als de keus er niet is kan je ze door verwijzen. Dus in dit geval vind ik dat @Schumi_wk  goede en duidelijke info heeft gegeven. Ik geef ook niet altijd Orange door of Telenet of Proximus er komen bij mij ook wel eens andere zaken naar voor. Maar als de Topic starter er mee geholpen is dan mag je dat zeker door geven. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

@Vanvic30 

Kijk eens op onderstaande link?

https://eshop.orange.be/nl/toestellen/smartphones-gsm?p=2

Orange doet ook regelmatig Outletverkoop van smartphones en daar zitten er wel goeie bij zoals de Moto G6
Ik heb die heel lang gehad en was een zeer goed toestel. Toen ik die kocht was die nog 250 euro.

https://eshop.orange.be/nl/toestellen/outlet

succes

 

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen