Profil de Vanvic30

Apprenti pisteur

• 

1  message(s)

Betaalbare smartphone

Op zoek naar een betaalbare nieuwe smartphone met android.

Richtingsprijs 250 euro zonder abonnement.

Dank

4.4K  messages

@Vanvic30 

Kijk eens op onderstaande link?

https://eshop.orange.be/nl/toestellen/smartphones-gsm?p=2

Orange doet ook regelmatig Outletverkoop van smartphones en daar zitten er wel goeie bij zoals de Moto G6
Ik heb die heel lang gehad en was een zeer goed toestel. Toen ik die kocht was die nog 250 euro.

https://eshop.orange.be/nl/toestellen/outlet

succes

Super User

• 

8.2K  messages

@Vanvic30  je kan inderdaad daar lezen wat je @Anonymous  doorgegeven heeft.

Maar ja kan ook het gratis nummer telefoneren: 0800 8 5000

Succes.

Pisteur vétéran

• 

50  messages

Je kunt altijd een keer hier kijken. Uitgebreide collectie van merken. Heb al een selectie gemaakt voor jou, maar je kunt deze altijd aanpassen natuurlijk.

Super User

• 

8.2K  messages

@Schumi_wk  hier is het forum van Orange.

En géén verkoopsite van andere merken.

Dank voor je begrip.

Pisteur vétéran

• 

50  messages

@Josette 

Het is hier een forum of heb ik dit verkeerd voor? De bedoeling van een forum is om mensen te helpen. Als hier enkel en alleen maar naar Orange mag verwezen worden dan kun je er beter een gesloten forum van maken.

Super User

• 

11.2K  messages

@Josette  er wordt gevraagd naar informatie om die persoon te helpen. Ik heb ook al reeds meerdere keren aangehaald dat het in dit forum overal over kan gaan dus dan wil zeggen dat je ook andere site's en dergelijke door kan en mag geven. Dus het moet niet altijd Orange zijn, het zou wel beter zijn maar als de keus er niet is kan je ze door verwijzen. Dus in dit geval vind ik dat @Schumi_wk  goede en duidelijke info heeft gegeven. Ik geef ook niet altijd Orange door of Telenet of Proximus er komen bij mij ook wel eens andere zaken naar voor. Maar als de Topic starter er mee geholpen is dan mag je dat zeker door geven. 

4.4K  messages

@Schumi_wk 

Ik zie dat dit een nederlandse site is. Leveren die ook in België? Wel goede prijzen.

Pisteur vétéran

• 

50  messages

Dit staat er in hun FAQ:

• Ik woon in België, wat is de levertijd van mijn bestelling?

Ook als je in België woont proberen we je pakketje de volgende dag te leveren. Het kan echter zijn dat de levering één dag langer duurt, vanwege de grotere afstand. We zijn hierbij ook afhankelijk van de Belgische pakketdienst.

Loading...