annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Coyotes

Topic gestart op: 14-05-20 19h34

Antwoorden: 17 antwoorden

Albert68
Aspirant verkenner

Coyotes

OPGELOST

Heb coyotes in mijn abonnement.

Weet er iemand of je dat kunt aanpassen naar Nederlands taal, als ik meldingen krijg met coyotes is dat Engels.

Mvg

 

Labels (1)
0 pluimen
3 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@Albert68  dan dien je eens te kijken in je instellingen. Ken deze niet van buiten dus gewoon eens bekijken en anders eens Googlen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Albert68 

Ik zou het eens moeten nakijken, maar als ik het mij goed herinner stond bij mij Coyote van in het begin meteen al op NL.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Albert68 

Ik ben eens in de instellingen van mijn Coyote gedoken en heb helaas nergens een taal instelling gevonden.

Het enige waar het aan gelinkt zou kunnen zijn, vermoed ik, is de status. Mijn status is: Orange klant. En ik zou dus vermoeden dat in die status gegevens zoals soort abo en taal vastgelegd zijn.

Het kan zijn dat er ergens toch nog een instelling voor de taal verborgen is, maar dan is ze toch goed verborgen. Ik heb ze niet gevonden. 🤔

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
17 ANTWOORDEN 17
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik ook, want in de shop wist men mij te zeggen dat de samenwerking reeds beëindigd is.

Zoals ik al zei, wie nu nog een dierenabo heeft maar Coyote nog niet geïnstalleerd had, die kan dat nu ook niet meer. Enkel de reeds bestaande klanten worden (voorlopig) nog ondersteund.

Daarmee dat ik eigenlijk een beetje verschiet dat het nog verlengd werd. Moest ik Coyote zijn was het niet waar geweest. Samenwerking gedaan is samenwerking gedaan. Punt. Dan doven de bestaande klanten uit bij de eerstkomende vervaldag.

Maar goed, ik ken ook de details van het akkoord niet. En ga er niet van wakker liggen. Ik heb het geïnstalleerd uit nieuwsgierigheid en om het eens te proberen. Ik zet het eigenlijk nooit op.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


GregoryBostyn
Gewaardeerd verkenner

Ik krijg sinds juni elke maand bericht dat mijn Coyote vervallen is . Via klantendienst moet ik te horen krijgen dat ze idd gestopt zijn met de samenwerking. Normaal zou je toch verwachten van een bedrijg Orange om proactief zijn klaten te verwittigen.

Uitendelijk heb ik de app gedelete en terug geinstalleerd ….. en rara het werkt terug toch tenminste al eind augusutus.

Mocht het openeens toch niet meer werken dan verwacht ik wel de Orange ons hiervoor een korting geeft want dit was wel het argument om Koala te worden.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@GregoryBostyn  dit is een bericht die iedereen krijgt met een dierenabonnement. Er is ook al duidelijk aangegeven in verschillende topics door verschillende gebruikers en klanten dat de dienst effectief gaat stoppen maar niet weten wanneer. Als de dienst gaat stoppen zal er geen korting gegeven worden want diensten mogen altijd ten aller tijde stoppen. Hiervoor hoeft Orange geen korting te geven of andere dingen omdat bepaalde diensten niet meer aangeboden worden. Het was een extra gratis dienst die je kon of kan gebruiken als klant. Als dus de derde partij en Orange de samenwerking stop zet is het gedaan voor de klant. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

Hou ons op de hoogte Stefaan want ben erg benieuwd. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
gaetanhuyghe
Aspirant verkenner

Hoe weet je dat je coyotes in je abonnement hebt? 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen