annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Coyotes

Topic gestart op: 14-05-20 19h34

Antwoorden: 17 antwoorden

Albert68
Aspirant verkenner

Coyotes

OPGELOST

Heb coyotes in mijn abonnement.

Weet er iemand of je dat kunt aanpassen naar Nederlands taal, als ik meldingen krijg met coyotes is dat Engels.

Mvg

 

Labels (1)
0 pluimen
3 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@Albert68  dan dien je eens te kijken in je instellingen. Ken deze niet van buiten dus gewoon eens bekijken en anders eens Googlen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Albert68 

Ik zou het eens moeten nakijken, maar als ik het mij goed herinner stond bij mij Coyote van in het begin meteen al op NL.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Albert68 

Ik ben eens in de instellingen van mijn Coyote gedoken en heb helaas nergens een taal instelling gevonden.

Het enige waar het aan gelinkt zou kunnen zijn, vermoed ik, is de status. Mijn status is: Orange klant. En ik zou dus vermoeden dat in die status gegevens zoals soort abo en taal vastgelegd zijn.

Het kan zijn dat er ergens toch nog een instelling voor de taal verborgen is, maar dan is ze toch goed verborgen. Ik heb ze niet gevonden. 🤔

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
17 ANTWOORDEN 17
patrick2
Wijze
Wijze

@Albert68  dan dien je eens te kijken in je instellingen. Ken deze niet van buiten dus gewoon eens bekijken en anders eens Googlen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Albert68
Aspirant verkenner

Ben vandaag in de Orange shop geweest, de verkoper wist mij te vertellen dat het aan de app zelf lag, Orange en Coyotes zijn gestopt met samenwerking er worden ook geen abonnementen aangeboden met coyotes in.

Dan maar App WAZE bijna hetzelfde als coyotes.

patrick2
Wijze
Wijze

@Albert68  dus zoals gezegd he kan je het installeren is dat perfect maar anders is het over. Enkel die klanten die nog een dieren abonnement hebben en die hun Coyote al hadden en ook geactiveerd kunnen het blijven gebruiken. Dat is hetzelfde als de cloud opslag bij Orange die heb je nog en kan je nog gebruiken bij een dieren abonnement anders is het ook gedaan daarmee in de nieuwe abonnementen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik ben nu wel eens benieuwd. Mijn abo werd steeds elke maand of zo automatisch verlengd. Nu staat er als einddatum 30 mei.

Gaat het nogmaals verlengd worden? En blijven verlengd worden zolang ik mijn huidige abo koala heb? Of gaat het stoppen omdat de samenwerking met Orange gestopt is?

ik zal het u in juni kunnen vertellen ... 😎

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen