annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand juni.

Topic gestart op: 01-06-21 05h31

Antwoorden: 251 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand juni.

OPGELOST

01.png

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.

Hou het allemaal veilig als je buiten of binnen iets doet met familie of vrienden.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Hier gaan we verder in een zuivere babbelhoek.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juli/m-p/101790#M12610

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

251 ANTWOORDEN 251
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@GregoryDat was lang geleden dat we nog iets van jou gehoord hebben .

Drukke agenda 📅 zeker . Zo te horen gaat alles goed met jou . 

Een heel fijn weekend . 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 en alle

meelezers, een goedemorgen.

De laatste van de week voor velen om te werken.

Kan er nog iets bij? Ja dat kan.

Hier gisteren de ma van Douglas van verzorgingstehuis, via spoed naar ziekenhuis!
Hij heeft ze een jaar niet gezien en mag er niet bij!
Maar 1 persoon om de 2 dagen, dat is echt mensonwaardig!
Dat menske is over de 90 die leeft géén 20 jaar meer, 
verdomme feestjes enz dat mag wel. 😡

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Heidi2 @david41 en

alle andere binnenkomers 

Een goedemorgen 

@Josette dat kan er bij mij toch niet in dat Douglas niet bij zijn mama mag gaan . In Oost-Vlaanderen en Brabant mogen ze allemaal op bezoek gaan in de rusthuizen.

En alle dagen zelfs zeker als ze ingeënt zijn wel nog met een paar voorschriften zoals handen ontsmetten enz…

Schandalig is het en inderdaad Cafés buiten op veel plaatsen zonder mondmaskers ,op vakantie gaan mag .onvoorstelbaar dat hij er niet bij mag .

zou ook kwaad zijn en toch proberen in het ziekenhuis met aandrang proberen haar te bezoeken wat een dictatuur verdorie 🤬 zeg over de .90 jaar dat moeten ze toch verstaan . 😖
Hoop dat alles goed komt met moederke. 

@Cdt24801 @Josette @Anonymous @patrick2 Winteruur en zomerjurk worden toch niet afgeschaft de komende jaren al gehoord .De Europa heeft andere katten 🐈 te geselen .

En als er ooit een beslissing zou vallen met zou beklemtoont dan willen ze vermijden dat er een lappendeken ontstaat met verschillende uurregelingen .

Vb Als we van België naar Italië rijden dat we door 3 verschillende tijd zones zouden moeten rijden . Zo zie je maar dat allemaal niet zo eenvoudig is zomaar even uur veranderen .

@Josette  Wordt snel beter en met Douglas moedertje hoop ik dat hij er bij mag . En dat het goed komt 

@patrick2 Laatste  werkdag en dan weer en weekend vrij . Honden 🐕 zullen blij zijn .wordt wel geen goed weer .maar So  Bie it . 
Iedereen fijne dag 👋 .

HAPPINESS IS NOT A Destination 

IT IS A WAY OF LIFE .

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous een goedemorgen. 

Voor de andere natuurlijk ook een goedemorgen.

@Josette  het is te belachelijk voor woorden wat er gebeurd. Het is zoals je zegt iedereen gaat op reis de vliegers zitten vol en Douglas kan nog geen 5 minuten naar zijn mama het is de omgekeerde wereld. 

Moest ik het zijn dat denk ik dat het ziekenhuis te klein was want ik ging gewoon , mat alle maatregelen in acht hé dus mondmasker en afstand en ontsmetten. 

Voor de rest de laatste werkdag terug in eigen hal om af te sluiten deze week. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Josette
Wijze
Wijze

@patrick2  hier was het huis ook te klein en zeker aan de foon toen ik

hem in handen had! Mijn woordenschat schoot niet te kort.

Vandaag bericht hij mag morgen gaan een uurtje, 
de dag erna niemand maandag dan zijn zus. Moet een dag tussen zijn 
zonder bezoek. Wat een regeling! En telkens na afspraak. 
Maar is al beter dan gisteren. 

Ja de supporters naar de rode zone in Spanje, die gaan echt
niet voorzichtig zijn! In september op naar nr 4. 

Leden met de meeste pluimen