annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand november.

Topic gestart op: 01-11-21 05h34

Antwoorden: 465 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand november.

OPGELOST

 

Nov.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona en lekker gelucht vannacht.

Hou het allemaal veilig.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Deze staat meer dan vol.

We gaan verder op deze pagina klikken maar.

Tot daar!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-december/m-p/113184#M14301

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

465 ANTWOORDEN 465
Anonymous
Niet van toepassing

hallo @Tinneke2  En ja hoor, Nacht op het werk problemen En meteen na de nacht van werken ga ik dringend naar mijn moeder met zijn dokter en verpleegster MAAR geen angst meer omdat dokter en verpleegster opgelucht mijn moeder en ik bleef de dag bij haar 🙃. zo is het palliatieve zorg de ene dag is niet hetzelfde als de andere 🙃.

Dus zoals ik niet heb gelezen de berichten van gisteren "gewoon pluimen !". vandaag, hoe voel je je? Als je wilt praten over ?!?. en zelfs andere dingen ik ben hier 😉.

Beste Tinneke, ik zal hallo schrijven "Hallo vrienden 😀 omdat het al zo is de middag 😂".

Ik ben hier als je wilt 😉.

Met vriendelijke groeten 💞.

@Anonymous ⚜️.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Anonymous Morgen valt het verdikt van mijn zusje ik zal het pas weten tegen de avond . Ik weet dat ik kan praten zowel met u als de andere . Nu zijn ze bij mijn andere zus allemaal ziek . Heb vandaag telefoon gekregen van haar man . Het gaat pinnige goed met hen allemaal Corona . Pff . De moed zakt echt in mijn schoenen . Morgen naar de apotheek mijn medicijnen halen en terug laten testen wil zekerheid. 
veel moed moed ook met je mama en ook op je werk . 
Ik begrijp het volkomen dat je niet alles leest . 
Denk aan je zeker ook nog .

groetjes tinneke2 

Anonymous
Niet van toepassing

goedenavond @Tinneke2  sorry om te antwoorden nu 😶 het is onmogelijk!!! mijn God! het stopt nooit voor jou en je gezin 😶!!! Ik heb de woorden niet meer!!!om je te vertellen hoe ik echt blut ben voor jullie allemaal!!! Maar Tinneke zoals jij mij leerde :"ga altijd vooruit en wees zoveel mogelijk sterk en moedig " maar ik begrijp het; onmogelijk omdat uw gezondheidsproblemen en bovendien nu je zus en het was al moeilijk!!! en nu de covid voor je andere zus en haar familie😶 Het zou nodig zijn om God om dat allemaal te veranderen 😶 en jij, wat kun je doen? Ik beloof je dat ik het begrijp jouw lijden en wat te doen😠 heer God 🙏 laat het stoppen 😶.

Tinneke, bedankt voor mijn moeder MAAR IN JE FAMILIE EN JIJ dit is heel serieus en echt oneerlijk 😠. dus mijn Tinneke ❣️. je hoeft aan niets te denken alleen voor jou en je familie 🙏 alleen voor jou en je familie ben bij jullie allemaal met heel mijn hart ❤️ en ik zal altijd naar je luisteren omdat ik huil om alles wat jou en je twee zussen overkomt 😠 het is niet eerlijk en walgelijk, s... wat? de wereld stort in om je heen troep!!!en niemand kan iets doen 😶 s...!!!!!!!!

Tinneke, Ik begrijp niet waarom dit allemaal😠.

ik zal je alleen laten Als ik mag Als ik mag die stomme uitdrukking!!!!!Denk aan jullie allemaal en moed 💔💖🤜🤛

@Anonymous ⚜️.

 

 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Anonymous Bedankt hè maar nu heb ik teveel verdriet en weinig woorden , om iets te zeggen . Ga slapen want ben echt moe en ook heel veel pijn terug . Groetjes tinneke2 

Anonymous
Niet van toepassing

💝💞🤜🤛❣️

@Anonymous ⚜️.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen