annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand september.

Topic gestart op: 01-09-24 05h16

Antwoorden: 85 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand september.

 

                           Sept.png

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
85 ANTWOORDEN 85
fregilcy
Aspirant genezer

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2

Back home again,  Ja weer maandag,     de rust was verzekerd,   🌳     het weer was goed  🌤    maar wel koud snachts en s' morgens , voor de rest was het prima. 👍  dus we zijn weer gestart, voor een nieuwe week;   alles gaat prima, tussen bloemen 🌺 bomen en vogels 🐦    en al de rest ongelooflijk hoe alles in die rust in harmonie is ;      prachtige natuur.         anders niets nieuws hier,    alles uitpakken en de vrouw moet de was doen ,      en ik doe weer mijn best ,     🤔  kijken hoe alles verloopt.     dus aan iedereen veel plezier vandaag en geniet van de mooie dingen        😀               , daaag 

ps  soms vraag ik me af waarom ze iets wegdoen ; zijn die gek of leven die niet meer . 😡

 
Opens in new window
PDF Download
Word Download
Excel Download
PowerPoint Download
Document Download
 

 

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy  En alle andere 

Goedemorgen ,

@Josette Somber weertje en het is te voelen aan sommige mensen , kort op de bocht . Amai . Klein beetje 🤏 dijen druppels regen ️. En donker bewolkt 🌫️ weer . 
Gisteren bij mijn ouders geweest en afscheid genomen 🧬 van mijn neef . Vertrekt voor 5 maanden mat uitwisseling van de unief  naar Duitsland . 🇩🇪. Ga hem heel erg missen . Want het is een lieve gast . We zagen elkaar veel voor zijn naailessen dat ik gaf . 
Heb een traantje gelaten 🥲. 
@patrick2 Je hebt een goede dienst bewezen aan het jonge koppeltje 👍. En de jongen kunnen kalmeren . Wat een avontuur. Ze zijn veilig thuis 🏠 en jullie h boven een leuk weekend gehad . Dat is het belangrijkste. 
fijne dag allen . Ga nu rustig aan doen . Heel de dag 👋 

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

 

 
Opens in new window
PDF Download
Word Download
Excel Download
PowerPoint Download
Document Download
 

 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

 @Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy

en alle anderen  die komen meelezen, 

of iets willen schrijven een goedemorgen.

De kop van de week is er aangekomen,

een fijne maandag.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @fregilcy @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

Het verlof gedaan en het weekend is gedaan dus voor vandaag weer tijd voor het werk. Het is opleiding vandaag dus morgen pas weer terug werken. 

Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen