Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-09-21 05h35
Antwoorden: 180 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.
Hou het allemaal veilig.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan verder in deze nieuwe kamer:
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-oktober/m-p/108573#M13373
Tot daar.
@patrick2Voorkeur fout ; er geeft zich een fout voorgedaan in het voorkeurenpaneel ‘iCloud’ .
dat is alles versie is 14.0
Dus weet niet wat de oorzaak is
groetjes tinneke2
@Tinneke2 @Josette @Anonymous @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
@Cdt24801 het is maar stilletjes zo hé .....
@Tinneke2 ja een Mac is niet goedkoop weet er alles van , heb de MacBook Pro gekocht zoals je weet. Betreft je foutmelding , ik denk dat je pc te oud is. je kan eventueel alles terug resetten maar meer ook niet.
Voor de rest wens ik iedereen een fijne dag toe.
Ja @patrick2 , als ik er niet ben post ik niks en dan is het idd stillekes .... 😋
Alhoewel, ... er zijn hier genoeg goede zielen die met plezier hun steentje bijdragen 😎
@patrick2 @Nu een ander probleem krijg hem niet meer open slot 🔓 op .dus mee naar de winkel moeten gaan en dan verkopen aan apple zelf voor wat ik er nog van krijg pff .
tinneke2
Kijk wat je er voor terug krijgt maar denk niet veel zal te oud zijn vrees ik. Online kun je dit bekijken via Apple zelf.
Als ik je eentje kan aanraden zou het de nieuwste zijn met M1 chip en de MacBook Air zou eigenlijk al wel goed zijn. Ok ik heb de Pro gekocht maar de air was even goed geweest voor enkel thuis gebruik.