Profiel van Josette

Super User

• 

8.1K Berichten

De babbelhoek van de maand oktober.

Okt.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.

Fijne tijd de herfst mooie kleuren buiten van bladeren en bloemen.

Hou het allemaal veilig.

Geaccepteerde oplossing

Super User

• 

8.1K Berichten

Super User

• 

8.1K Berichten

Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 

en alle meelezers, een goedemorgen.

Weeral een nieuwe maand. De rijd vliegt.

Maak er allen een fijne dag van.

Chaman confirmé

• 

4K Berichten

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Heidi2 @david41 @MustafaY en alle medelezers

goedemorgen,

Zoals @Josette zegt weer een nieuwe maand het gaat allemaal heel snel 💨
weer geeft ze een prachtig plaatje gecreëerd. Ze maakt er werk van .🤩

Je moet het maar doen.

Je voelt goed dat de herfst 🍂 in het land is , bladeren 🍁 vallen nu van de bomen 🌳 en mag nu elke dag 3 keer per dag vegen 🧹mijn stoep . 
en de tuin een heel karwei . Echt frisjes en heel veel wind 🌬
Hopelijk geen al te strenge winter 🥶 want we zullen het voelen allen aan onze factuur . De prijzen zijn uit de pan gestegen niet te doen . Heel erg 

Geef geen zin om te zeuren betalen moeten we toch . 

wens iedereen een fijne werkdag alle zieken spoedig herstel ❤️‍🩹 en voor de rest maak plezier 🤣 en relax op tijd .

Doei groetjes tinneke2 

Super User

• 

8.1K Berichten

@Tinneke2  bedankt Tinneke voor je oplettendheid.

Ik doe dat graag hoor.

Inderdaad stijgen de prijzen de pan uit ook voor eten grrrrrrrrrrrrrr.

Super User

• 

11.1K Berichten

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @Hippie1727 een goedemorgen. Voor alle andere ook een goedemorgen. 

Ja @Tinneke2 @Josette de tijd vliegt zeker voor je het weet is het november dan komt er bij mij een jaartje bij en dan is het weer december en is het jaartje voorbij. 

Vandaag vrijdag dus het weekend staat voor de deur vandaag. Straks eerst nog werken voor dat het weekend binnen gelaten mag worden. 

Ik wens iedereen dan ook een fijne dag toe. 

Chaman confirmé

• 

4K Berichten

@patrick2 O dan kan je al vooruit plannen wat je gaat doen . Toch een feestje 🍾 geven voor je vrienden . Of gezellig met je vriend  . Of wie weet geeft je vriend iets in petto 😉. Een verrassing zou toch fijn zijn . Hier is zonnetje al komen piepen wel nog frisjes. 
fijne dag 

👋 groetjes tinneke2 

Super User

• 

11.1K Berichten

@Tinneke2 

Het staat al vast wat ik ga doen. Ben op een maandag jarig dus de vrijdag er voor trakteer ik voor 4 mensen kebab , enkel dus met wie ik op de bureau samen werk want 70 man is wel veel hé. De zaterdag dan gaan we uiteten met 6 man en de maandag heb ik dan verlof. Wordt maar één keer 40 en gelukkig mag ik het vieren ( als er nu tot dan niks gebeurd met die corona )

Pisteur vétéran

• 

48 Berichten

Fijne maand iedereen! 😎

Chaman confirmé

• 

4K Berichten

@Hippie1727  Voor jou ook ,dat alles goed en wel mag verlopen met niet te veel zieke mensen .

Verder wens ik u een hele fijne dag toe 

groetjes tinneke2 

Chef guérisseur

• 

210 Berichten

Dankjewel september en hallo oktober 🍁

Ik wens jullie mooie nazomerse dagjes, heerlijke knusse avonden! 

Chaman confirmé

• 

4K Berichten

@MustafaY Fijn om u nog eens te horen 👂,wat is het lang geleden .

Met een dekentje en kopje 🍵 lekkere thee moet dat zeker lukken .Met sfeervolle kaarsjes worden onze avonden toch gezellig in deze donkere dagen en zeker voor wie zich alleen voelt kunnen we hier lekker babbelen . Wat moeten we nog meer hebben . Eens goed lachen elkaar helpen met zoveel goede vrienden hier kan niets meer stuk . 

4B4D22A0-E2A3-4F30-8979-06635A617D11.jpeg

 fijne dag tot later 👋 

groetjes tinneke2 

Chef guérisseur

• 

210 Berichten

@Tinneke2 Ik ben er terug 😎

fullsizerender.jpg

Chaman confirmé

• 

4K Berichten

@MustafaY Weg geweest naar de zon 🌞 of gewoon even gerelaxt thuis 🏠.    
nu niet meer zolang weg blijven . Hierbij het een leuk groepje . 
We babbelen er nog al op los. 😂🤣

Plezant hoor …

fijne dag ga wat verder doen of heb weer geen poot 🐾 uit gestoken vandaag . 
doei 👋 

groetjes tinneke2 

Chef guérisseur

• 

210 Berichten

@Tinneke2 Even thuis 🔋

Ik zal vanaf nu meer reageren 🗣

Ik wens je alvast een prettige week-end 😃

Chaman confirmé

• 

4K Berichten

@MustafaY Fijn weekend voor jou ook en zeer goed af en toe moet je de  🔋 opladen . Goed voor je gezondheid 

wel verdiende rust .groetjes 

tinneke2 😉

Super User

• 

7.2K Berichten

Hoi iedereen,

Welkom in de maand oktober. Ik ben rapper dan @patrick2 , ik tel er deze maand al eentje bij. En ook mijn teller staat hoger, ik begin al met een 6 en nu wordt de 1 een 2.

Niet getreurd, Patrick, gewoon afwachten en jij hebt ook deze prachtige cijfers 😋

Super User

• 

11.1K Berichten

Kijk er al naar uit @Cdt24801 😛 

De tijd gaat vlug dus die cijfertjes gaan ook vlug. Weet nog als de dag van gisteren wat mijn oma ooit zei : je wordt vandaag 18 en voor je het weet ben je 20 en zo gaat de tijd voorbij zei ze ooit. 

Maar dat klopt wel ja de tijd vliegt en niet enkel in uren maar ook in jaren. 

Chaman confirmé

• 

4K Berichten

@Cdt24801  Dan staat mijn teller toch nog een beetje 🤏 lager tel er 57 van de maand juli . Maar we blijven goed alert . 

Belangrijkste is Stef als we maar gezond zijn . En nog alles kunnen doen . Toch veel ! 
Veel plezier nog dit weekend !

Tot wederhoren 

fijne groetjes tinneke2 

Chaman confirmé

• 

4K Berichten

@patrick2 Mijn moeke zegt altijd tegen mij je vergeet zeker dat je geen 18 meer bent als ik soms van alles doe en dan met de gebakken peren zit . Zoals mijn ribben voel het nog altijd . Maar de klusjes gaan de kaboutertjes  🍀 niet komen oplossen 😅

Maar klopt wat je oma zei jeetje alles gaat zo vlug …

fijne dag Patje 

groetjes tinneke2 

Super User

• 

8.1K Berichten

Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727 

en alle meelezers of binnenkomers, een goedemorgen.

Maak er een fijn weekend van ondanks de regen die komen gaat!

Waah de mannen zijn met cijfertjes bezig tralalala mijn cijfer is denk ik het hoogste! 

Chaman confirmé

• 

4K Berichten

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @MustafaY @Hippie1727 @Heidi2 @david41 @Anonymous en alle medelezers en binnenkomers ,

Een goedemorgen,

@Josette Het geeft hier heel de nacht goed geregend . Nu is het zacht niet koud.

Regen ️ zullen we nog veel krijgen in huis 🏠 is het nog altijd warm 🥵 bespaard verwarming. 
Heb altijd te warm !

Vandaag veel te doen boodschappen wassen en plassen .Strijken .poetsen boven .Ramen lappen . Heb mijn handen vol . Maar wat vandaag niet gedaan is kan een andere dag . Rustig aan doen . Heb ik geleerd 🧐 van jullie en goed onthouden. 

Ontbijtje en bakkie koffie ️ al binnen . 
Iedereen fijne Zaterdag!

doei groetjes tinneke2 

Super User

• 

11.1K Berichten

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @Hippie1727 @MustafaY een goedemorgen. 

Voor iedereen een goedemorgen natuurlijk die hier aanwezig is. 

@Josette beetje met de cijfertjes hé ......Ik durf niet te zeggen wie het hoogste cijfer heeft maar je voelt je zo jong als je zelf wil. 

@Tinneke2  Tijd is relatief klein als je het allemaal bekijkt vandaag de dag. Alles gaat zo vlug voorbij ......

Voor de rest is het weekend en niet veel doen vandaag. Nu is het echt weekend voor niks te doen vandaag. 

Ik wens dan ook iedereen een fijn weekend toe. 

Chaman confirmé

• 

4K Berichten

@patrick2 Voel me helemaal niet  oud , laat ze zeggen . Trek er me niets van aan . 
Spendeer mijn tijd dan ook heel goed want voor je het weet …

En daarom ga ik ook geregeld bij mijn ouders veel tijd met hen doorbrengen . Ze worden er niet jonger op en hebben me heel hard nodig nu we eens mogen knuffelen 🤗 och ze zijn zo blij 😀.

fijne dag 👋 

tinneke2 

Chaman confirmé

• 

4K Berichten

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Heidi2 @MustafaY @Hippie1727 @david41 @Anonymous en alle medelezers in binnenkomers 

goede avond Wat een weer hier raast de storm enorm bomen waaien heen en weer . Brandweerwagens 🚒 al voorbij zien komen. Niet om uw hond 🐕 buiten te laten , al mijn voorzorgen genomen alles goed in de tuin binnen gezet . Weinig auto’s te zien .

Wie toch de baan op moet wees voorzichtig ⚠️ aub .
Denk alweer aan de mensen die overstromingen zullen meemaken jeetje ze hebben het vorige nog niet verwerkt . Houd de miserie dan nooit eens op ??

Chillen 😎 en relaxen dat is nu het enige dat in doe .Moe maar tevreden van mijn dag . 
Wens jullie allemaal een fijne avond 
Voor straks zoete dromen 😴
groetjes tinneke2 

Super User

• 

8.1K Berichten

Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727 

en alle meelezers of binnenkomers, een goedemorgen op deze zondagmorgen

Hier waait het nu keihard.

Voorzichtig dus als je naar buiten gaat!

Fijne dag.

Super User

• 

11.1K Berichten

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @Hippie1727 een goedemorgen. Natuurlijk voor alle andere ook een goedemorgen. 

@Josette  hier is gewoon echt rot weer , regen en veel wind. Maar gelukkig gaan we nergens heen gewoon lekker bij de kachel en binnen blijven vandaag. Lekker niks doen gewoon rustig aan. 

@Tinneke2 heb gisteren ook heel de dag rustig aan gedaan en dat ga ik vandaag ook terug doen. 

Voor iedereen vandaag een fijne dag. 

Chaman confirmé

• 

4K Berichten

@patrick2Vandaag eens lang uitgeslapen ,en nu ook rustig niets doen. Eindelijk is het opgehouden met regenen . Duidelijk herfstweer maar prachtige herfstkleuren.

Hou er wel van .

Verder wens ik je nog een fijne Zondag . 
groetjes tinneke2 

Chaman confirmé

• 

4K Berichten

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Hippie1727 @MustafaY @Heidi2@Anonymous @david41 en alle medelezers,

Goedemiddag ondertussen,

Gaan eten bij mijn moeke ,pompoen soep lekkere vis 🎣 met aardappeltjes en groentjes in de oven .Als afsluiter een citroentaart van merengue zeer 😋lekker met kopje cappuccino. Buikje rond . Een wandeling 🚶‍♀️ gemaakt en voor de rest niets doen rusten . 
fijne Zondag iedereen 🥰

groetjes tinneke2 

Chaman confirmé

• 

4K Berichten

@Josette @patrick2 Het gooit pijpenstelen als ik vertrok om 10 u op de baan . Maar zeer voorzichtig ⚠️ gereden . Dan heb je er altijd die toeteren en u voorbij vliegen . Mensen zijn echt ongeduldig . Op sommige plaatsen was het water 💦 in plassen aanwezig met modder . Gevaarlijk weer . Dus kalm gebleven en me er niets van aangetrokken .

Ben veilig thuis 🏠 geraakt .

Hier nu opeens  de zon  komen gluren 👀 wauw 🤩 
Fijne dag of avond verder 

Maak het jullie nog gezellig en warm . Want wordt al vlug donker . 
Groetjes tinneke2 

Super User

• 

8.1K Berichten

@patrick2 @Tinneke2  hier ook heel de dag vies weer!

Maar nog géén verwarming op, is nog warm genoeg binnen 23°.

Dat is op een appartement hé.

Ooooooooooooo die wielrenners niet meer te kennen.

Zo naar de keuken.

Super User

• 

8.1K Berichten

en alle meelezers of binnenkomers, een goedemorgen op deze maandag.

De kasten gaan bijvullen. 

Fijne dag iedereen.

Chaman confirmé

• 

4K Berichten

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Heidi2 @MustafaY @Hippie1727 @david41 @Anonymous en alle medelezers binnenkomers ,

Goedemorgen ,

Hier is het volle zon 🌞 dus verwarming staat hier zeker nog niet op . 
Terug veel blaadjes ruimen in tuin 🪴 en vooraan de stoep vegen 🧹. Fikse wandeling maken naar de winkel 🏬 om eten voor de woef 🐕 alles op . 
Nu hij ouder wordt slaapt 🛏 hij langer laad hem zijn slaap 💤 niet ontnemen zo een lieverd 🥰. Hou van mijn dier en zal zo blijven . 

Bij ons hebben ze in de buurt meer dan 29 verwaarloosde honden in beslag genomen och wat waren ze er erg aan toe  om te huilen 😢. Verschrikkelijk ongeschoren en de rest … pff

Wees lief voor je hond (en) zeg in altijd of neem er geen . 
Eindelijk komt er een wet voor verwaarlozing en straffen . Werd echt tijd .

Lieve vrienden wens jullie een heerlijke dag . Wie moet uit werken gaan toi toi .

Pas op jezelf en wees voorzichtig ⚠️ 

fijne groetjes tinneke2 

Super User

• 

11.1K Berichten

@Josette @Tinneke2 @Hippie1727 @Cdt24801 een goedemorgen. Voor alle andere hier ook een goedemorgen. 

@Tinneke2 dat zal nooit veranderen met die honden. Mensen nemen zoiets soms net als een gsm en als ze geen goesting meer hebben gaat die weg. Nee veel zijn het hun hond niet waard gewoon een schande. 

Je weet ik heb er 2 en zal voor ze zorgen tot de laatste dag eerder mogen ze niet eens weg van mij daar heb ik ze te graag voor. 

@Josette dan ben je weer gesteld voor deze week voor je eten. 

Voor de rest vandaag zal het niet werken zijn , heb verlof dagje. Maar dat verlof dagje is al ingevuld want moet straks naar de garage voor onderhoud. 

Voor de rest wens ik vandaag iedereen een fijne dag. 

Chaman confirmé

• 

4K Berichten

@patrick2 Word er pisnijdig van zo’n mensen zouden geen hond 🐕 in huis mogen hebben. Gelukkig komt er verandering in . Bij mij blijft mijn hondje 🐶 ook tot hij sterft maar laat hem ook niet lijden van de pijn . Met pijn in mijn hart zal ik doen wat moet . Ook al zal ik heel veel verdriet hebben . Zal hard aankomen . Mocht ik die beslissing ooit moeten nemen . 😢Ben dolgelukkig en Gismo ook . 
fijn dagje verlof nog Patje hopelijk niet te veel kosten aan je wagen ?

Begint hier goed te waaien maar toch nog af en toe zon 🌞
Doei 👋 tinneke2 

Super User

• 

7.2K Berichten

Gisteren een begeleiding gedaan in de gietende regen ... Van begin tot einde ...

Een kort relaas kan je hier eens lezen.

Chaman confirmé

• 

4K Berichten

@Cdt24801 och wat een natte bedoening wat moeten ze af gezien hebben in de regen en kou . Gelukkig staan ze nog met een glimlach op de foto. En voor de motards en politie zal ook niet evident geweest zijn ,toch gevaarlijk ⚠️ voor te slippen en ook de lopers en fietsers 🚴‍♂️
Goed dat voor een goed doel was om te steunen . Jammer dat er zo weinig supporters waren . 
Goed bezig Stef . Je moet het maar doen . Dikke proficiat 

groetjes tinneke2 

Super User

• 

8.1K Berichten

@Cdt24801  waaaaaaaaaaah ik word helderziende.

Zei tegen Douglas als die Stefaan vandaag een begeleiding moet doen, is het kl ....... weer!

Die krijgt dadelijk zijn 3de prik! 

Ja @patrick2 kasten vol.

Fijne avond allen.

Super User

• 

11.1K Berichten

@Josette  

Hier ondertussen terug thuis de auto is in onderhoud geweest. Heeft weer eens geld gekost niet te geloven wat ze durven vragen tegenwoordig. Maar ja we kunnen weer veilig de weg op. 

Super User

• 

8.1K Berichten

@patrick2  niet normaal meer die prijzen.

Douglas zijn fiets op onderhoud: € 327.

Het is nodig hé zelfs op de vélo.

En dan doen wij ieder jaar onze fietsen binnen voor onderhoud.

Super User

• 

11.1K Berichten

Ja @Josette  is gewoon niet meer normaal. 

Moest nu gaan enkel voor de remvloeistof want dat is blijkbaar ook onderhoud , € 100 en een uurtje werk. Volgend jaar dan groot onderhoud kost ook € 600 dus dat is wat anders. 

Super User

• 

8.1K Berichten

en alle meelezers of binnenkomers, een goedemorgen op deze dinsdag.

@Tinneke2 Douglas kreeg zijn spuit niet Stefaan! Omdat hij chronisch ziek is.

De fiets tja 15.000 km dan is het nieuwe binnen-buitenbanden, ketting, kampwielen.

@Cdt24801 tja dat kan ik niet vrijgeven die cijfers mag niemand verrijken!  😋

En is schreef niet dat die prik voor jou was hé. 

@patrick2 die prijzen zijn niet voor ons gemaakt.

Chaman confirmé

• 

4K Berichten

@Josette @Cdt24801 @patrick2 @Anonymous @MustafaY @Hippie1727 @Heidi2 @david41 @Anonymous 

en alle medelezers en binnenkomers ,

Een goede morgen ,

Gisteren lag alles eruit Facebook , Instagram , Whatsapp mij kon het niet schelen staan toch niets op . Zogezegd een mislukte opdat moet je maar eens lezen op HLN .

@Josette Was dat voor de derde spuit 💉 voor Douglas ?

Ja dan zijn er al heel wat  kosten aan  de fiets al aardig bedrag dan . Pff .

@Cdt24801 Spijtig zou die ook wel graag geweten hebben ,ook geen tipge van de sluier 😅@Josette Dan delen we de winst  , hé mochten we winnen  

Zacht buiten alles verluchten en aan de dag beginnen .

fijne dag met een lach en een heerlijke 🌞 

Wordt ik vrolijk 😀 van groetjes tinneke2 

Super User

• 

8.1K Berichten

@Tinneke2 ja zo stond het er hé.

Verdorie een klein verschot in mijn rug, ai.

Chaman confirmé

• 

4K Berichten

@Josette Mag niet zijn we zullen 🤣zelf eens moeten spelen . Zaterdag een kraslot van win voor life toch 3 euro  gewonnen . Al een begin hé . 
En maar 1 euro opgedaan dus winst van 2 euro . 
Fijne groetjes tinneke2 

Super User

• 

11.1K Berichten

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @Hippie1727 een goedemorgen. 

Ook voor alle andere hier een goedemorgen. 

Vandaag weer fijn werken en weet al wat ik moet doen , vervanging ga administratie doen. De collega wil ook zijn verlof eens opnemen dus dan doen we dat hé. 

@Josette doe jij rustig aan vandaag en ga je beetje rusten ? 

@Tinneke2 kras er nog eentje misschien ben je direct miljonair 🤣🤣

Voor de rest wens ik iedereen een fijne dag vandaag. 

Chaman confirmé

• 

4K Berichten

@patrick2 Dat zal niet gebeuren Patje puur geluk 🍀. 🤣

Mijn dikke teen zegt dat ik nu moet stoppen 😂🤣

Weer goed aan het regenen ️ en zit met een verkoudheid. Hier nog 17,5 graden binnen . Maar met warm dekentje en warme thee komt wel in orde . @Josette @Rusten is de boodschap dat heb jij mij geleerd 🧐.dus niets doen . Weet is niet gemakkelijk en warm houden . Doen hoor . En dat doet geen deugd weet er alles van . Veel beterschap ❤️‍🩹 

fijne dag voor de werkende en voor de zieke rust goed uit . 
Want regent pijpenstelen brr  

Doei tinneke2 

Super User

• 

8.1K Berichten

Midden van de week, maak er een fijn dagje van.

@patrick2 rusten doe ik tussendoor maar stilletjes bewegen ook

anders wordt het heel stijf. Merci.

Chaman confirmé

• 

4K Berichten

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Heidi2 @MustafaY @david41 @Hippie1727 alle medelezers en binnenkomers,

Goedemorgen , 

Hier rotweer maar ja wat had je verwacht regen en nog eens regen . Kleddernat terug gekomen van bij de bakker 👩‍🍳
Kopje koffie zal deugd doen .

@Josette wrijf  je maar goed in en hou het lekker warm . En inderdaad af en toe eens rond lopen 🚶‍♀️ dat je geen stijgen rug krijgt en benen . 
  Pc moet binnen bij Apple zelf kunnen in mijn streek niet openen . Dus naar een Apple winkel pff .Gelukkig niets aangerekend . 
Ben benieuwd 🤨 

Maar vandaag blijf ik thuis ligt niet op mijn weg . 
Pas op als je de baan moet want door de regen kan het glad zijn voor de werkende 

Voor de zieken goed herstel ❤️‍🩹

fijne dag iedereen 

groetjes tinneke2 

Super User

• 

11.1K Berichten

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 een goedemorgen. 

Voor alle andere hier ook een goedemorgen. 

@Josette  zeker wel bewegen idd anders kan je straks niks meer. Hopelijk is het al wat verminderd maar zo een verschot kan heel lelijk zijn. 

Voor de rest vandaag weer werken het is woensdag. 

Dus ook voor vandaag wens ik iedereen een heel fijne dag verder. 

Chaman confirmé

• 

4K Berichten

@patrick2 Nog altijd veel wind maar buien zijn afgenomen alweer een zwaar ongeval gebeurd staan hier in de dille aan te schuiven auto op zijn kop hoe je dat doet amai . En dat in twee dagen tijd . 
Door mijn venster kan ik alles zien vanuit mijn zetel , en zal de arts weer moeten bellen want de pijn aan mijn linkerkant heelt niet zoals verwacht . 
Voel me verschrikkelijk moe elke dag ,zal nog zien . 
werk ze Patje ga nog wat slapen pff . 
fijne dag 

groetjes Tinneke2 

Super User

• 

8.1K Berichten

@Tinneke2  op tijd bellen beterschap. Ik spuit me in met reflexspray.

Zo verder heel rustig aan doen, allez ikke toch  geniet van jullie dagje.

Chaman confirmé

• 

4K Berichten

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727 

en alle medelezers en binnenkomers,een prettige goedemorgen ,

Het is heel zacht buiten en de zo’n is er ook al in de vroege morgen .

Hoe leuk is dat niet windstil . 

@Josette Al een hele spuitbus reflexspray gebruikt en zalf niets helpt . Dus zit er niets anders op om naar de dokter te gaan .

Ben eens benieuwd wat hij gaat vertellen? 
Blijf thuis 🏠 ga niet naar de markt en mijn moeke . Doe het graag maar het gaat echt niet .

voor iedereen een fijne werkdag nog twee daagjes en dan is het weekend .

Doei tinneke2 

Super User

• 

11.1K Berichten

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 een goedemorgen. 

Voor alle andere ook een goedemorgen natuurlijk.

@Tinneke2 je hebt een goede keus gemaakt hoe leuk die niet is maar wel verstandiger. Beetje rust houden kan zeker eens geen kwaad. 

Voor de rest staat het weekend om de hoek te wachten dus dat wil zeggen vandaag en morgen nog werken. 

Wens iedereen dan ook een fijne dag toe vandaag. 

Chaman confirmé

• 

4K Berichten

@patrick2 @Morgen mag ik naar de huisarts heb een afspraak . Ga vragen om toch nog eens verder te onderzoeken . Eens zien wat hij zal antwoorden . Eventueel voor een ego te doen . 
Verder ga ik rusten want ben uitgeteld voor vandaag . 
fijne werkdag Patje en bedankt 🙏 

doei 👋 tinneke2 

Super User

• 

8.1K Berichten

Het weekend staat voor de deur.

@Tinneke2  de dokter gebeld?

Voor allen een fijne dag.

Chaman confirmé

• 

4K Berichten

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Heidi2 @Anonymous @Anonymous @MustafaY @Hippie1727 @david41 

en alle medelezers en binnenkomers 

Een goedemorgen,

@Josette ja vandaag mag ik bij de dokter 👨‍⚕️
Heel slechte nacht achter de rug . Gaat het al wat beter met je verschot ?

Frisjes buiten Gismo ging vliegensvlug weer binnen na zijn behoefte , vond het veel te koud . 

Ben benieuwd wat de huisarts zal vertellen . En ook medicatie 💊 vernieuwen . Pff . . 
Vandaag zal het niet veel worden ,moet nog thans wat werkjes opknappen 🧹 maar zal rustig aan worden . Stap voor stap .

@patrick2 Laatste werkdag en weekend staat voor de deur 🚪. De mist is al opgetrokken deze morgen een geluk 🍀. Wel heel druk op de baan zoals elke dag . 

fijne dag iedereen maakt het jullie gezellig 😍 

geoetjes tinneke2 

Super User

• 

8.1K Berichten

@Tinneke2  hier nog dikke mist.

De soep is klaar en lekker ook hmmmm, paprika, courgettes met zoete aardappel en ajuin.

Het gaat maar niet om iets op te hebben zelfs net de soepketel niet hahahaha

een mens is niks als hij iets mankeert.

Ga wat haken want breien ook al moeten opgeven wegens arm en schouder.

Zijn er van 90 die beter zijn dan de deze. 

Succes voor straks.

Super User

• 

11.1K Berichten

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 een goedemorgen. Voor alle andere natuurlijk ook een goedemorgen. 

@Josette  klinkt weer lekker die soep en dus geniet er maar goed van. Spijtig dat je het breien hebt moeten opgeven. Maar goed je hebt het haken nog hé dus geen probleem toch. 

@Tinneke2  inderdaad weekend staat voor de deur ben er niet kwaad voor. 

Volgende week nog eens drie extra dagen verlof ingezet dat is dan dinsdag tot en met donderdag. Mijn verlof voor kerst en oud en nieuw is ook goedgekeurd. 

Dat wil zeggen dat ik mijn overuren , adv en flex uren en vakantie dagen heb opgemaakt dit jaar ondanks die Pipo. 

Voor de rest wens ik iedereen een fijne dag toe. 

Chaman confirmé

• 

4K Berichten

@Josette Oei dat is niet goed ben benieuwd naar het resultaat van je haakwerk 🧶. Heb al verschillende kinderkleedjes gemaakt en natuurlijk voor mijn poppen . Vond het een leuke bezigheid . 
Laat nog iets weten zeker weten . 
Verzorg je ook maar goed . Je soepje krijg al water in mijn mond 👄 Jamie . 
Och we zullen extra boots moeten vragen om de mensen van 90 te overtreffen 🤣. Hopelijk worden we vlug beter . Wens je alvast heel veel beterschap ❤️‍🩹🍀

doei .tinneke2 

Chaman confirmé

• 

4K Berichten

@patrick2 Gelukkig 🍀 ben echt blij voor jou . Zal je ook goed doen . Kun je eens genieten met je vriend en vrienden . 
Hopelijk roepen ze U niet op voor op te komen omdat de Pipo weer eens het laat afweten . 
Ze mogen toch eens hun ogen deftig open doen en er iets aan doen . 
Er zijn er genoeg die willen werken . Fijne dag 👋 

tinneke2

Loading...