annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand september.

Topic gestart op: 01-09-24 05h16

Antwoorden: 102 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand september.

 

                           Sept.png

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
102 ANTWOORDEN 102
Josette
Wijze
Wijze

 @Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy

en alle anderen  die komen meelezen, 

of iets willen schrijven een goedemorgen.

De kop van de week is er aangekomen,

een fijne maandag.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @fregilcy @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

Het verlof gedaan en het weekend is gedaan dus voor vandaag weer tijd voor het werk. Het is opleiding vandaag dus morgen pas weer terug werken. 

Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy  En alle andere 

Goedemorgen,

@Josette vandaag is het hier 👈 het zonnetje in huis 🏠. Gisteren getrakteerd door mijn beste vriendin die ik al jaren ken van de tekening ✍️ academie . Lekker gaan eten . We hadden veel te bespreken want het weer ziens  had lang geduurd , wegens haar moeilijke stappen .

Het waren leuke uurtjes.

@patrick2 je bent al thuis 🏠 zeker en hebt kunnen genieten ☺️. Nu na genieten 😉

@Cdt24801 Voor u zal het ook wel zijn vruchten afgeworpen hebben maar doodmoe zeker . Nu kan je rusten en nog nagenieten van al dat dankbare mensen .
alle andere een fijne Zondag geniet van het beetje zon en frisheid . Goed voor een wandeling 🚶 die het kan gebruiken .
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Tinneke2  schreef:

@Cdt24801 Voor u zal het ook wel zijn vruchten afgeworpen hebben maar doodmoe zeker . Nu kan je rusten en nog nagenieten van al dat dankbare mensen .
 


Vooral moe, @Tinneke2 . Dat dankbare is in die wereld niet zo vanzelfsprekend hoor, die eisen dat gewoon dat het in orde is.

Vanuit mijn eigen vereniging natuurlijk wel, volop lofbetuigingen voor ons werk.

 

 

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Cdt24801 zal wel in orde geweest zijn , en ja het is normaal dat de puntjes op de I gezet worden . Dat alles goed verloopt hè. De wereld verandert continu . En we moeten er ons aan aanpassen . Fijne dag en rust nog maar goed uit . Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

 

 
 
 

 

Leden met de meeste pluimen