Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-09-24 05h16
Antwoorden: 151 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier verder in een propere babbelhoek0
Tot daar!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-oktober/td-p/166488
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy En alle andere
Goedemorgen,
@Josette vandaag is het hier 👈 het zonnetje in huis 🏠. Gisteren getrakteerd door mijn beste vriendin die ik al jaren ken van de tekening ✍️ academie . Lekker gaan eten . We hadden veel te bespreken want het weer ziens had lang geduurd , wegens haar moeilijke stappen .
Het waren leuke uurtjes.
@patrick2 je bent al thuis 🏠 zeker en hebt kunnen genieten ☺️. Nu na genieten 😉
@Cdt24801 Voor u zal het ook wel zijn vruchten afgeworpen hebben maar doodmoe zeker . Nu kan je rusten en nog nagenieten van al dat dankbare mensen .
alle andere een fijne Zondag geniet van het beetje zon en frisheid . Goed voor een wandeling 🚶 die het kan gebruiken .
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 schreef:
@Cdt24801 Voor u zal het ook wel zijn vruchten afgeworpen hebben maar doodmoe zeker . Nu kan je rusten en nog nagenieten van al dat dankbare mensen .
Vooral moe, @Tinneke2 . Dat dankbare is in die wereld niet zo vanzelfsprekend hoor, die eisen dat gewoon dat het in orde is.
Vanuit mijn eigen vereniging natuurlijk wel, volop lofbetuigingen voor ons werk.
@Cdt24801 zal wel in orde geweest zijn , en ja het is normaal dat de puntjes op de I gezet worden . Dat alles goed verloopt hè. De wereld verandert continu . En we moeten er ons aan aanpassen . Fijne dag en rust nog maar goed uit . Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette @Tinneke2 @fregilcy @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
@Tinneke2 ben al thuis ja klopt enkel later dan voorzien. Had de benodigde vertragingen in Frankrijk , een uur. Hierdoor natuurlijk de aansluitingen allemaal gemist in Brussel maar goed ben thuis geraakt.
Was een jong koppeltje , leuke kerel en spontaan leuk meisje , die zaten ook op station en toevallig kwamen ze ook uit Disney en toevallig hetzelfde hotel als ik en toevallig ook nog eens dezelfde trein als ik heen en terug maar ze kwamen ook nog eens uit Tongeren. En ze hadden dezelfde dagen als ik geboekt ....
Meisje uit Borgloon en die jongen Vreren. Was hun eerste keer de trein naar Disney en dan al de vertraging en de aansluitingen die dan niet kloppen. Heb ze dan geholpen met hoe en wat en zijn we samen naar huis gereisd tot eind punt Hasselt , trein naar Tongeren was er niet meer. Hebben dus samen gezeten in de trein ook nog een babbeltje gehad dus das dan wel fijn.
Die jongen was in paniek hoe en wat en dat snap ik want das een reis van 400 KM en ja dan vertraging en dergelijke dan is dat niet leuk. En je niet zo maar even een andere trein nemen in Frankrijk maar heb hem gekalmeerd. Zij was rustig maar wist het ook niet helemaal maar geen probleem. Alle drie zijn we in Hasselt gekomen , haar pa hun opgehaald en mijn vriend heeft mij opgehaald.
@Josette valt mee ben niet geheel doodop maar voldaan. Wel pijn terug in mijn benen heb de vrijdag 14 en een half uur in het park geweest en gelopen. Dat zijn uren genoeg , 08 uur in het park en 22:30 er uit.
Voor vandaag de foto's online zetten en rust dag voor de rest niks.
Ik zeg allen een fijne dag vandaag.