Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-09-21 05h35
Antwoorden: 180 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.
Hou het allemaal veilig.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan verder in deze nieuwe kamer:
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-oktober/m-p/108573#M13373
Tot daar.
@patrick2 de meeste onder ons zijn al vroeg op . Zit aan de koffie ☕️ en een ontbijt . Buiten genieten van de vogeltjes.
Hopelijk komt het in orde met je oogcontrole . En zijn er geen andere problemen ??
Nog een fijn dagje verlof met je meisjes misschien nog een een zonnetje die komt piepen 🐣 vanuit de wolken . Hier nog even bewolkt 🌫,maar in België veranderd dat om de haverklap.
Doei
groetjes tinneke2
Wat bedoel je met die andere problemen?
Ik ga gewoon om de twee jaar naar de oog controle om alles te laten nakijken. Ook voor een algemene checkup bij de dokter ga ik eens in de zo veel tijd om alles te laten nakijken.
Heb net de koffie op moet me seffens gaan wassen en klaar maken. Moet om 09:40 daar zijn maar het is maar 20 minuutjes van huis af dus het is wel dichtbij.
@patrick2 Bedoel er niets slecht mee hoor . Ze kunnen tegenwoordig heel veel zien aan de ogen 👀 dan vroeger dat bedoel ik . Mocht er iets zijn hè Patje. 😉Ben alleen bezorgd . Tegenwoordig kunnen ze van alles dat je beter ziet snap je .
fijne dag verder.
tinneke2
Ah op die manier @Tinneke2 🙂
Tja begin wat slechter te zien hé dat is alles maar dat is ook vooral de avond en wanneer ik heel de dag gewerkt heb aan de pc.
Maar die ik heb als arts is heel goed in haar job , is een madam. Ze zegt niet veel lacht ook niet ze is eigenlijk best streng als je haar ziet.
Maar haar job kent ze wel want ik was al eerder ergens anders geweest en zeiden mijn ogen zijn goed terwijl ik zei nee dat is niet waar. En heb dan gelijk gekregen want ben toen naar haar gegaan.