- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
De babbelhoek van de maand september.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.
Hou het allemaal veilig.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
We gaan verder in deze nieuwe kamer:
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-oktober/m-p/108573#M13373
Tot daar.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
@patrick2 Tegenwoordig hebben ze specialen gepaste glazen brillen voor aan de computer te werken . Bij de opticien gezien . Niet lelijk .
Misschien eens vragen dat weet een oogarts wel nog niet zo lang nieuw zegde de winkelier van de brillen .
Als je voelt dat je gelijk hebt moet je er op hameren tot ze je geloven . En zie je kreeg op dat vlak gelijk .
Nog een hele leuke dag .
tinneke2
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
@Anonymous @Beetje laat maar fantastisch feestje gegeven voor mijn nichtje . Lekker barbecueën en heerlijke al zeg ik het zelf verschillende pasta’s gemaakt en salades 🥗 met sausjes . Lekkere wijn 🍷.Aperitief en hapjes . En ijs . Natuurlijk geschenkjes . Heel dankbaar was ze . samen met mijn zus alles zelf gemaakt .
fijne avond
groetjes tinneke2 xx
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
@Anonymous @Tinneke2 @Josette @Cdt24801 @Anonymous en alle andere een goedemorgen.
@Tinneke2 heel veel plezier met de verjaardag het treft dat het goed weer is kun je buiten zitten.
@Josette dat mag ook eens hé je eigen goed verwennen met die verse broodjes. Laat het gesmaakt hebben.
Voor de rest wens ik iedereen een fijne zondag toe. Geniet er nog van vandaag want morgen is het weer een werk dag.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
@patrick2 @We hebben het getroffen met het weer . Iedereen gelukkig 🍀. Gelachen ,goed gegeten.
Daarna een plonsde in het zwembad 🏊♀️ ik niet de jongeren laten spelen . Maar dat had ik gedacht nee hoor kreeg de volle laag . Hebben tante Tinneke eens goed beet gepakt. Ze konden het niet laten hebben me in het water 💦gegooid 🤣. Gelukkige kon in een kleedje aan doen van mijn zusje . Och een mens moet plezier maken .. ze waren wel voorzichtig ⚠️. Goede afkoeling want had het heel warm 🥵. Grote mannen zijn soms deugnieten .
😂🤣.
Alles is perfect verlopen een keitoffe dag .Heel lang geleden dat ik zoveel plezier had .
fijne avond
groetjes tinneke2