annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand september.

Topic gestart op: 01-09-21 05h35

Antwoorden: 180 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand september.

OPGELOST

 

WelkomSept.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.

Hou het allemaal veilig.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan verder in deze nieuwe kamer:

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-oktober/m-p/108573#M13373

Tot daar.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
180 ANTWOORDEN 180
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @HeidiH @david41 @MustafaY en alle binnenkomers,

Goedemorgen,

 Wat een raar weertje gisteren regen dan zon. Gisteren werd er aan de deur 🚪 gebeld buur zijn kanarie vogeltje gaan vliegen . Overal gezocht in de tuin 🪴 maar de vogel was gaan vliegen . Vanmorgen laat ik de woef buiten en wie zit er in een van mijn vogelkooitjes . Ja ja het kanariegeel met bruine strepen vlug uitgenomen en terug bij de buur . Kon hij weer bij zijn andere vogeltjes . Is me eeuwige dankbaar .

Blij in zijn plaats . 
Niet de eerste keer dat er een ging vliegen ja als zijn vrouwtje kooitje open laat ….

Enfin wordt een mooie dag en waarschijnlijk de laatste want vanaf morgen veel regen . Paraplu ☂️ boven halen als hij niet wegvliegt😂🤣
iedereen fijne dag

voor de werkende werk ze .😉

groetjes tinneke2 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 

en alle meelezers, een goedemorgen.

Midden van de week. 

Fijne dag ondanks de regen. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Josette @Cdt24801 een goedemorgen. Voor de rest hier ook allemaal een goedemorgen. 

@Tinneke2 laat maar weten voor je pc.

@Cdt24801 toch fijn dat je weer terug bent en dat je het naar je zin hebt gehad. Nu de kleinkinderen wat aandacht en zo verder dus komt in orde. Hier komt ook wel goed hé iedereen draagt zijn steentje bij hier. 

Voor de rest iedereen een fijne dag vandaag , de week is al weer doormidden. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Zal ik doen verder nog geen nieuws wacht nog altijd . laat zeker iets weten 

Fijne werkdag 

groetjes tinneke2 

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Heidi2 @david41 @MustafaY en al medelezers ,

Goedemorgen , 

voel me weer beter ,Migraine wens ik niemand toe . Komt plots op en gelukkig heb ik een pen 🖊 om me direct een boots te geven dat het beter gaat .Wel de rest van de dag niets meer kunnen doen.

Eindelijk wat regen kunnen de planten eens goed drinken en de boeren zijn blij want de oogst zijn bij sommige een ramp. 
 Vandaag weer iets ophalen van verkoop gaat opeens vlot 💁‍♀️. Maanden niets . Ben zeer tevreden . Nu nog de zolder en geraakt eindelijk een beetje opgeruimd van al mijn zussen hun gerief 😂
@Cdt24801 De kleinkinderen zullen heel blij zijn om je terug te zien . Kunnen ze ravotten en je knuffelen 🤗.Je kan hen alles vertellen over je 6daagse want vragen zullen  ze wel hebben ?!

En Zondag terug erg vlijtig bezig vroeger ook nog gedaan met Het Vlaamse kruis moto-crossen ,wielrenner 🚴‍♂️ Francorchamps om de mensen te verzorgen als ze gekwetst waren . Als ambulancier . Heb er een diploma van veel cursussen en examen gedaan en nog af en toe doe ik er aan mee voor bijlessen onlangs bij de brandweer 🧑‍🚒 gevolgd . 
Leerrijk en plezant en je kan er iemand mee redden ,dat vind ik zo belangrijk.

@patrick2  Laat nog weten hoe het verder verloopt met mijn pc  fijne werkdag tot later .

Allen fijne dag en voor de herstellende die ziek of geopereerd zijn toi toi .

groetjes tinneke2 

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen