annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand september.

Topic gestart op: 01-09-21 05h35

Antwoorden: 180 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand september.

OPGELOST

WelkomSept.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.

Hou het allemaal veilig.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan verder in deze nieuwe kamer:

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-oktober/m-p/108573#M13373

Tot daar.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
180 ANTWOORDEN 180
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @Anonymous @Cdt24801 @Anonymous en alle andere een goedemorgen. 

@Josette het kan dat het beter wordt of stabiliseert maar dan moet je toch al een zes in de leeftijd hebben hebben ze gezegd. 

Maar maak me er niet druk om hoor doe de bonnetjes wel binnen bij de ziekenkas elk beetje is iets hé. 

Vandaag en morgen niet werken , als alles goed verloopt dus als ze me bellen moet ik gaan. Anders twee dagen extra verlof ingepland. Want elke keer met dat vervangen komen mijn uren van het verlof ook niet echt op dus nu profiteren zolang die er is. 

Voor de rest wens ik iedereen een fijne dag. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Het is te hopen dat ze u niet optrommelen. 🥁 Dus profiteer van de zon en je verlof .

Duim alvast voor dat ze niet bellen 📱.

Verder een hele fijne 👋 

groetjes tinneke2 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

We zullen zien @Tinneke2 . Anders is het gewoon pech wat ik heb want het is niet dat ik niet graag werk. Maar ik profiteer er wel van als die er is niet dat ik aan het einde van het jaar nog met veel verlof dagen zit die ik niet op krijg. 

Tomorrow is another day

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Dus ze zullen u telkens je verlof neemt u gerust moeten laten dat ze meneertje den Pipo eens laten zwoegen . Hij is genoeg zogezegd ziek 🤢 geweest zeker .

ben moe nu eten en dan wat chillen met de woef 🐕. Ook belangrijk.

Beetje tv 📺 kijken 👀 en bedje zoeken 👀 

fijne avond groetjes tinneke2 

En fijne avond 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Ja ze mogen bellen hé ik kom wel als dat echt moet. Maar ben maar gerust dat de leidinggevende het ook moe zijn en ze zijn een oplossing aan het zoeken.

Heb vandaag wat geprutst aan de pc en voor de rest rustig aan gedaan. Morgen denk ik wat poetsen en de rest zien we wel. Daarna is het vrijdag dus terug werken en dan terug weekend.

Tomorrow is another day

Leden met de meeste pluimen