annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand september.

Topic gestart op: 01-09-21 05h35

Antwoorden: 180 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand september.

OPGELOST

 

WelkomSept.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.

Hou het allemaal veilig.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan verder in deze nieuwe kamer:

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-oktober/m-p/108573#M13373

Tot daar.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
180 ANTWOORDEN 180
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Heidi2 @david41 @MustafaY . En alle binnenkomers en nieuwelingen die zin hebben om eens een kijkje te nemen .in de babbelhoek van @Josette .

Morning !!!

fris  heerlijk geslapen.

voor velen onder ons is het weekend !Wat een september maand zonnetje schijnt van mij mag het nog eventjes duren . Ochtends dat frisse ochtend dauw zie je de spinnetjes hun web aan de planten geringd hoe mooi met een kleine  spinnetje . Vogeltjes fluiten word ik vrolijk van 

Even klankoefeningen met mijn klankschaal . En de dag kan beginnen .??. zeer ontspannend .

Een wandelingetje ?‍♀️ met de hond ? vanochtend. Heerlijk fris .

geschenkje kopen voor mijn nichtje want ze wordt morgen 17 jaar . 
 Wens iedereen een fijne dag 👋 

doei 👋 

groetjes tinneke2 

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 

en alle meelezers, een goedemorgen.

@Cdt24801 Stefaan, doe voorzichtig met hetgeen je doen gaat!

@Tinneke2 ze moeten jou toch maar hebben, weet hoe dat gaat, sterkte ermee.

Verder allen een fijne dag toegewenst.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Heidi2 @david41 @MustafaY en alle medelezers 

goedemorgen ,

@Josette Ze weten me altijd te vinden voor klusjes . En te verzorgen ,doe het dan ook wel met hart 💖 en ziel graag .

Volgende week weer helpen bij mijn zusje wanneer weet ik nog niet .

Blijft uw familie en dan help je elkaar zoveel je kan ook al moet je soms de pijn verbijten. 

voor alle werkende vandaag wees voorzichtig op de baan want er hangt een dichte mist 🌫. Rij veilig !

Alle andere fijne dag welk weer het ook mag worden . Ga huisje een beetje 🤏 poetsen maar met mate .

doei 

tinneke2 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous en alle andere een goedemorgen. 

Het weekend staat voor de deur maar nog eventjes geduld want er zal eerst nog gewerkt moeten worden vandaag. 

@Cdt24801  moest je het nog lezen dan wens ik je die 6 dagen veel succes en werk ze 🙂 

@Tinneke2  jij blijft gewoon rustig aan doen nog eventjes? Het is voor je eigen bestwil dat ik het zeg hé. 

Voor de rest wens ik iedereen ook een fijne dag vandaag. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Patje ga dat zeker doen kruip tegenwoordig op tijd in mijn bed , 🛌 heb mij ingenomen van een vast uur naar bed te gaan advies van de huisarts. En slaap 💤 nu al twee dagen veel beter . Nu word ik maar een keer wakker ,vroeger wel 5 keer . 
Een hele opluchting. 
En volg jullie raad ook goed op waarvoor telkens mijn dank 🙏 goede raad komt tenslotte van eerlijke vrienden en je vindt er heel weinig 🤏 de dag van vandaag . 
dus Patje en ook @Josette @Anonymouswaarvoor nog eens een dikke merci ☺️Jullie maken mijn dag elke keer goed 👍 

fijne groetjes tinneke2 

Leden met de meeste pluimen