Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-09-21 05h35
Antwoorden: 180 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.
Hou het allemaal veilig.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan verder in deze nieuwe kamer:
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-oktober/m-p/108573#M13373
Tot daar.
@patrick2 Zie dat je al vroeg opgestaan bent . Veel plezier in de Efteling ben benieuwd of je weer zoveel hebt moeten aanschuiven hebt op elke attractie . Misschien heb je vandaag toch op meerdere kunnen Vb de achtbaan lijkt mij waanzinnig en de Pirana zeker als het heerlijk weer is . Ach zou ook nog eens willen gaan .
Hele fijne dag verder
groetjes tinneke2
@patrick2 hele goede middag
Hele fijne dag 👋 nog ik ga beetje rusten . Regen hier toch en nog rustig aan hetzelfde doen nog een tijdje . 🤪
Wordt het al een beetje gewoon .
nu wat mijn ogen 👀 laten rusten want al vroeg uit de veren 🪶 en wat moe 🥱.
hou je goed
👍
Ik ben al weer druk geweest heb een nieuwe hogedruk reiniger gekocht , de oude was al versleten. Dan er direct ook mee de auto gewassen en de binnen kant in zijn geheeld gedaan + de vensters natuurlijk.
Morgen wat ontspanning in de Efteling en maandag opleiding en dan dinsdag terug werken.