annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand september.

Topic gestart op: 01-09-24 05h16

Antwoorden: 113 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand september.

 

                           Sept.png

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
113 ANTWOORDEN 113
Josette
Wijze
Wijze

 @Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy

en alle anderen  die komen meelezen, 

of iets willen schrijven een goedemorgen.

@Tinneke2  hoemijk was het fijn gisterenavond!

Voor allen een fijne aondag.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @fregilcy @Cdt24801 e alle andere een goedemorgen. 

Vandaag is het beetje niks doe dag denk wel ff straks de kermis op die hier in de stad staat sinds gisteren. Voor de rest niet heel veel speciaal dus zeg ik allen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy  en alle andere 

Goedenavond ,

@Josette ik ben nu een goed terrasje aan het doen op alleen en straks nog een optreden kijken 👀. Ga er eens goed van profiteren en ik kan zittend 🪑 kijken 👀 dat is ook meegenomen met een drankje 🥃. En zal niet dronken naar huis 🏠 gaan . Het is erg voor u dat weer te heet wordt . Komen binnenkort betere periodes voor jou duim ervoor . 
@patrick2 Hoop dat je je goed amuseert maar dat zal wel hè . Je moet alles nu meenemen nu het nog kan . Het is nog warm 🥵 jeetje . Heb me al 3 keer omgekleed en gedoucht. 🧼 

@fregilcy Hoop voor u dat je ook een fijne dag hebt gehad. 
Ga nu stoppen met babbelen want mijn lekker eten dat ik besteld heb is er eindelijk aangekomen het barst hier van het volk maar zeer gezellig . 😍 amuseer me wel echt eens en ben en eens rustgevend 😌 

fijne avond 

doei tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 💝

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette en alle andere. 

In Disney was het goed een kleine 22 tot 23 graden wel wat regen maar niet te koud of te heet het was er heel goed kwa temperatuur. 

Nu in de trein naar huis en volgende week weer terug maar voor 3 dagen en alleen en slapen daar. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Blij 😀 te horen dat je je amuseert hebt ik vlieg er nog even in , maar dansen ga ik niet doen hoor juist luisteren naar het optreden. Het is hier nog volle bak feest 🎉. Ga nog genieten ☺️ want dat gebeurt niet alle dagen . Ondertussen een paar kennissen gezien . Zal opletten dat ik toch niet te dronken naar huis 🏠 ga . Trakteren me op cava . Maar ga me toch inhouden . 🤣🤣🤣🤣

fijne avond tot morgen . tinneke2/wat je in hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen