annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van februari 2021.

Topic gestart op: 05-02-21 05h28

Antwoorden: 94 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van februari 2021.

Welkom.png

 

 

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een stukje waar iedereen even een
goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon
even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen en of problemen oplossen
i.v.m Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
0 pluimen
94 ANTWOORDEN 94
patrick2
Wijze
Wijze

7F833AD5-3FB8-4162-B91F-AC9ADE4FD232.jpg052CAEB9-24DB-408D-B682-1AF54C26E26E.jpg@Cdt24801  zoals je kan zien dit is er wat er ligt niks. Het vriest een beetje niet heel erg dus wat er daar straks gevallen is blijft wel wat liggen. Hebben daarstraks nog een heel klein beetje sneeuw gehad.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

Amaj Patrick ... Ik had verdorie een foto moeten maken van de vwatuur voor ik eraan begon ... Zal morgen eens zien wat er nog is als bewijs ...

Niet dat ge mij niet gelooft, maar 't was echt de moeite om te zien ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

@patrick2  wat jammer dat wit is zo mooi.

@Cdt24801  ja mooi is dat .............. 

Goedemorgen allemaal, degene die de weg op moet,

voorzichtig het is hier overal spekglad.

Heb mijn afspraak afgezegd ik ga nu niet rijden. 

sneeuw.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

Goedemorgen allemaal en @Josette  @Tinneke2  en @Cdt24801 .

Het is weer maandag de werkweek is weer begonnen. Drie daagjes deze week werken 

dan heb ik weekend. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

Goede middag 

Patrick2,@Josette,@Cdt24801,
Auto eerst ontvriezen ,kreeg ik de deur van wagen niet open ,heb ik dan maar met lauw water op het slot gespoten en het lukte meteen .Dus vlug boodschappen gedaan .Pat gelukkig heb je maar drie dagen dat je moet werken wees voorzichtig op de baan want we willen je nog horen .

veel plezier met je de rest van weekend .

voor alle andere wees voorzichtig .toch leuk om elkaar eens te horen .alles is gepoetst .Beetje dag per dag .En morgen zien we wel weer wat de dag brengt .Warm je allemaal maar goed op want het wordt nog een hele week erg koud tot min 10 brrr .Hou van deze kou toch niet veel .stoep gestrooid voor de wandelaars want wil geen valpartij .vogeltjes buiten eten voorzien want dat hebben ze nu brood nodig .Fijne allee avond en genieten van een lekkere maaltijd bij mij wordt het vis ,sla met tomaatjes en heerlijk sausje en gebakken aardappeltjes.groetjes @Tinneke2 

vergeet geen pluim te geven dank u

 

Leden met de meeste pluimen