Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-03-21 05h14
Antwoorden: 439 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een stukje waar iedereen even een
goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon
even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen en of problemen oplossen
i.v.m Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
De propere en frisse babbelhoek is geopend.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-april-2021/td-p/96382
ik wil ook de zon 🌞 wordt daar nog vrolijker van .
En dat zitten is echt niet aan mij besteed .
Patje we zullen nog even moeten wachten naar de zomer denk ik .
Nog 12 dagen geduld .en de zomertijd gaat in yes .Sorry Josette maar hou nu echt veel van warmte en de zomer .
Wil de natuur in buiten in de tuin al moet ik nog alleen blijven in mijn kot.
Ben zat echt zat... dat weer
Goedemorgen allemaal,
@Cdt24801 fijn dat te lezen dat je droog bent, enne ja luierdag hahaha een goede.
@patrick2 de kop van de weer is er voor je. Hou je taai.
@Tinneke2 ja veilig op afstand zeggen ze dan hé, maar het mag niet! En zo gebeurd het op heel vele plaatsen.
Jammer, wij zijn van vorig jaar maart nergens geweest ook niet met de camper. Alleen eten halen, dokter en ziekenhuis wat moest. Zo blijven de besmettingen omhoog gaan. Sorry kon het even niet laten. Als wij ze moeten krijgen ben ik eraan zonder moeite.
@Heidi2 ook een fijn dagje toegewenst.
Ja hier vandaag géén behandeling een week overslaan zalig, maar naar de winkel de kasten en koelkast staat te gapen alles op.
Hou het veilig allemaal.
Goedemorgen @Cdt24801 @Tinneke2 @Josette @Heidi2 en alle andere hier.
Ja het is maandag en de kop gaat er weer af @Josette . Maar zoals het zijn maar drie daagjes.
Dus ik heb een korte week en een lang weekend. En dat ga ik dit jaar meer doen ga op deze manier mijn verlof wat opnemen.
Zal wel zien wat ik ga doen @Tinneke2 meestal neem ik verlof om niks te doen maar ja soms kan dat ook eens veranderen.
@patrick2 @Dat moet ook eens kunnen ,en op een week kan er veel veranderen.
Ben nu echt aan het rusten iets waar ik een hekel aan heb ,maar weet dat niet anders kan . Erger me dood ,echt niets voor mij .Pff ,
Denk dat ik eens tijd ga maken om iets te haken heb ik mijn voet niet voor nodig , en afwisselend wat tekenen ✍️
Zal mij wat verzetten .
doei en rust
Goed bezig @Tinneke2 zo hoort het ook , hoe vervelend het ook is.
Voor haken en tekenen heb je je voet niet nodig dus amuseer je daar wat mee hé. Hopelijk is je voet rap beter dan kan je weer springen en dansen en doen wat je wil. Maar voor nu is het dokters recept van Patje : RUSTEN 🙂