annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van maart 2021.

Topic gestart op: 01-03-21 05h14

Antwoorden: 439 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van maart 2021.

OPGELOST

Welkom.png

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een stukje waar iedereen even een
goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon
even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen en of problemen oplossen
i.v.m Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

De propere en frisse babbelhoek is geopend.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-april-2021/td-p/96382

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

439 ANTWOORDEN 439
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2  

ik wil ook de zon 🌞 wordt daar nog vrolijker van .

En dat zitten is echt niet aan mij besteed . 
Patje we zullen nog even moeten wachten naar de zomer denk ik .

Nog 12 dagen geduld .en de zomertijd gaat in yes .Sorry Josette maar hou nu echt veel van warmte en de zomer . 

Wil de natuur in buiten in de tuin al moet ik nog alleen blijven in mijn kot. 
Ben zat echt zat... dat weer 

Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen allemaal, 

@Cdt24801  fijn dat te lezen dat je droog bent, enne ja luierdag hahaha een goede.

@patrick2  de kop van de weer is er voor je. Hou je taai.

@Tinneke2  ja veilig op afstand zeggen ze dan hé, maar het mag niet! En zo gebeurd het op heel vele plaatsen.

Jammer, wij zijn van vorig jaar maart nergens geweest ook niet met de camper. Alleen eten halen, dokter en ziekenhuis wat moest. Zo blijven de besmettingen omhoog gaan. Sorry kon het even niet laten. Als wij ze moeten krijgen ben ik eraan zonder moeite.

@Heidi2 ook een fijn dagje toegewenst.

Ja hier vandaag géén behandeling een week overslaan zalig, maar naar de winkel de kasten en koelkast staat te gapen alles op. 

Hou het veilig allemaal.

patrick2
Wijze
Wijze

Goedemorgen @Cdt24801 @Tinneke2 @Josette @Heidi2  en alle andere hier. 

Ja het is maandag en de kop gaat er weer af @Josette . Maar zoals het zijn maar drie daagjes. 

Dus ik heb een korte week en een lang weekend. En dat ga ik dit jaar meer doen ga op deze manier mijn verlof wat opnemen. 

Zal wel zien wat ik ga doen @Tinneke2  meestal neem ik verlof om niks te doen maar ja soms kan dat ook eens veranderen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 @Dat moet ook eens kunnen ,en op een week kan er veel veranderen.

Ben nu echt aan het rusten iets waar ik een hekel aan heb ,maar weet dat niet anders kan . Erger me dood ,echt niets voor mij .Pff ,

Denk dat ik eens tijd ga maken om iets te haken heb ik mijn voet niet voor nodig , en afwisselend wat tekenen ✍️ 

Zal mij wat verzetten .

doei en rust

patrick2
Wijze
Wijze

Goed bezig @Tinneke2  zo hoort het ook , hoe vervelend het ook is. 

Voor haken en tekenen heb je je voet niet nodig dus amuseer je daar wat mee hé. Hopelijk is je voet rap beter dan kan je weer springen en dansen en doen wat je wil. Maar voor nu is het dokters recept van Patje : RUSTEN 🙂 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Leden met de meeste pluimen