Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-05-21 05h42
Antwoorden: 377 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een
goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona.
Hou het allemaal veilig als je buiten of binnen iets doet met familie of vrienden.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen,
we gaan hier verder met babbelen.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-juni/m-p/100069#M12323
@Josette @Anonymous @Tinneke2 @Cdt24801 @Anonymous @Heidi2 @david41 een goedemorgen.
Aan iedereen die hier eens binnen kijkt of eens binnen stapt ook een goedemorgen.
Het is weekend en eigenlijk niks op het programma want alles is dicht is een feestdag. Misschien als het goed weer is eens buiten het pleintje doen bij de garage's maar dan moet wel de zon schijnen.
We zullen zien nu eerst een koffie zoals elke morgen.
@patrick2 @Och bij ons zijn verschillende winkels 🏬 open ,op 1 mei .
Al verschillende uitnodigingen gekregen vooral voor kleding .
Boodschappen al vroeg gedaan was geen kat 🐈⬛ dus snel weer buiten .
fijne dag verder Patje .
Relax maar eens dik verdiend!
Relax ??? Ben al weer bezig met mijn pc en nog wat schermen om die te plaatsen als extra bij de MacBook. Ook nog een aantal speedtesten voor mijn internet snelheid en een aantal installaties op de MacBook als de vaste pc. Ook nog wat downloads die ik aan het doen ben dus ben toch nog bezig.
Het pleintje gaat niks zijn bij de garage's dat is een andere dag.
@patrick2 Je moet ook eens genieten met je ventje hè .
Het is er de dag voor niet altijd werken niet goed voor je hart 💔 ontspannen 😌
Genieten van het leven doe het ook te weinig 🤏 .😆
Pleintje heb je groot gelijk er komen dagen genoeg tijd zat
✌️ doei
Wij genieten ook wel samen , deze avond als we eten hahahahaha. Mijn ventje doet weer andere dingen die is op zijne gsm bezig.
Ja dat pleintje doe ik als het toch iets warmer is want het is toch frisjes ondanks dat het zonneke af en toe eens uitkomt.