annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van mei 2021.

Topic gestart op: 01-05-21 05h42

Antwoorden: 377 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van mei 2021.

OPGELOST

WelkomMei.png

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een
goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona.

Hou het allemaal veilig als je buiten of binnen iets doet met familie of vrienden.

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

we gaan hier verder met babbelen.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-juni/m-p/100069#M12323

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

377 ANTWOORDEN 377
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Je bent een genie ,een echte krak .Je kent er dan ook alles van . Zal bij u eens op de leer moeten komen 😂.Maar iets te ver ...

Leer altijd beetje bij beetje 🤏 bij .
Je kan niet alles in het leven hè !! 
Ieder zijn ding ...

doei !

Ga wat relaxen 😌 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2  

Kan het je wel uitleggen hoor als je wil 🙂 

Maar nu ben ik er klaar mee heb genoeg gedaan om alles werkend te krijgen. Moest dus de films kunnen afspelen met de MacBook en downloaden met de windows. Daarnaast ook nog een backup met de time machine van Apple voor de MacBook ook die moest nog in het netwerk. 

Nadeel daarvan is dat deze eerst in bridging moet anders werkt die niet met het mesh wifi systeem aangezien deze dus de DHCP in het netwerk is. Maar ook die staat dus nu in bridging anders werkt er weer een bepaald programma niet op de modem. 

Bon na wat gedoe ben ik er klaar voor en is alles in orde. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik kan volgen Patrick, maar ik vrees dat je voor de meesten Chinees aan het brabbelen bent 😋

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801  dat klopt als een zwerende vinger en wat ik er van vind?

Veel verloren fijne tijd om iets anders te doen Patrick 2.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Cdt24801 Klopt ben er dan ook niet zo goed in durf het ten minste toe te geven Stef .Op een PC ben ik inderdaad een leek en werk nog met een verouderd systeem zit vast en kan niet meer verder .ben dan ook aan het sparen voor een nieuwe . Daarom werk ik er ook weinig op juist voor foto’s.😉

Is inderdaad Chinees !!

Leden met de meeste pluimen