Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-05-21 05h42
Antwoorden: 377 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een
goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona.
Hou het allemaal veilig als je buiten of binnen iets doet met familie of vrienden.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen,
we gaan hier verder met babbelen.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-juni/m-p/100069#M12323
Het weerbericht ziet er niet fraai uit voor de komende dagen .. Ik denk dat mijn regenpak danig op de proef gesteld gaat worden tijdens mijn controleritten (en mijnen brommer gaat heel vies zijn).. En veel volk zal er wel niet meer zijn met zulk een weer ...
@Cdt24801 Had ik de film 🎥 niet juist geraden met mijn naam geen reactie .heb wel opgezocht .ik maar mijn best doen .
😂🤣🤣🤣🤣
Hoi "Christine",
Ja hoor, dat is de film. Ik heb daar wel geen slechte herinneringen aan, het is gewoon dat de naam "Christine" mij altijd doet denken aan die film. Zonder meer.
Er is trouwens een beetje gelijkaardige film en daar is de hoofdrolspeler een bulldozer. Als ik mij goed herinner op een eiland, maar daar kan ik mis in zijn.
@Cdt24801 Ach zo ,jammer dat ze deze film 🎥 niet meer geven .
tegenwoordig altijd de zelfde film 🎥 vroeger waren er veel mooiere maar ja die krijg je minder en minder te zien
Ken jammer genoeg geen van beide spijtig .
Broem broem blinkt hij weer mooi 🤩 zal wel hè hier was het zeer goed weer .
fijne avond nog
Groetjes Christine 😉