annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van mei 2021.

Topic gestart op: 01-05-21 05h42

Antwoorden: 377 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van mei 2021.

OPGELOST

WelkomMei.png

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een
goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona.

Hou het allemaal veilig als je buiten of binnen iets doet met familie of vrienden.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

we gaan hier verder met babbelen.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-juni/m-p/100069#M12323

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

377 ANTWOORDEN 377
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2  

Ik heb vandaag toch wat dingen gedaan. 

Heb eerst uitgeslapen tot ik hier poste 🙂 Dan erna naar de stad en dan boodschappen gedaan. Volle kar gehaald , eens in de drie maanden of zo ga ik boodschappen doen de rest doet mijn partner. 

Dan naar de Hubo geweest allemaal nieuwe internet kabels gekocht en alle vaste internet kabels vervangen thuis. Heb ook nieuwe kabel goten gehaald aangezien de oude gingen verslijten en sommige kwamen los. 

Ook die kabel goten op maat gemaakt en ertussen geplaatst. Nu zit ik met een pintje in de hand lekker rustig  beetje achter de MacBook. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Patje en dat op je laatste dagen verlof je Kan ook niet stil zitten hè . Maar ja het moet toch gedaan worden waarom niet .
En eten heb je ook nodig .

En zal je goed smaken een pintje 🍺 dat heb je zeker verdiend na al je goede werk . Ben net naar het nieuws 📰 aanzet kijken 👀 en ga nadien eten . Weer heel veel geweld met betogingen jeetje 🙄 . Tegenwoordig zie je niets anders .

Maar ga mij er niet meer druk om maken we kunnen er toch niets aan veranderen . Zegt mijn moeke .Wenen helpt niet je kan je niet alles aantrekken .ze geeft misschien 🤔 wel gelijk maar niettemin vind ik het toch allemaal heel erg . 
 
Heb een heel klein hartje ❤️

Fijne avond en maak het nog gezellig Santé 🍺

patrick2
Wijze
Wijze

Ja @Tinneke2  soms is stil zitten mogelijk maar aan de andere kant deze nieuwe kabels kunnen weer een jaar of tien mee. 

Ooit moet dat eens veranderd worden en de kabels die ik had voldeden nog hoor niet dat ze niet werkte hé. 

Nu dat pintje is de eerste in maanden en dan overdrijf ik niet als ik zeg zeker een jaar dus ja je leest het goed heb al een jaar geen bier gedronken. Mijn laatste cava's waren met oud en nieuwe samen met Patrick en dan flink gezopen. En nu eens weer een pint dus die smaakt echt goed. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 @Drink ook heel zelden soms af en toe eens een cava of een wijntje 🍷 samen met mijn ouders als er eens een feestje 🥳 is . Meestal op een verjaardag of nieuwjaar . Verleden jaar niet .we hebben niet gefeest . We hadden heel veel slecht nieuws 📰 gekregen die dag en de avond hebben we gewoon het kalm aan gedaan . 
 We zaten samen elkaar een hart onder de riem te geven dat deed deugd .

 We staan elkaar nu bij met mijn vake en helpen hem zoveel mogelijk . 
Ook al zijn de levensomstandigheden soms moeilijk voor hem . 

fijne avond nog !

doei !

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @Cdt24801 @patrick2 @Anonymous @Olike96 @Heidi2 @david41 @Anonymous en medelezers nieuwkomers,

Ben intussen al een uurtje wakker ,maar eerst een lekker ontbijt en heerlijk 🍵 ️ naar binnen gewerkt .geeft me gesmaakt .

Nog een 4 dagen en mag achter mijn prik begin echt af te tellen nu ,ga echt blij 🙂 zijn . Ga ik eens durven de deur 🚪 uit te komen .Als ik mag .

Gisteren schitterend weer en vandaag weer bewolkt 🌫 triestig maar blijf goed gezind ,vlieg er terug in . Vannacht geen druppel 💧 regen gehad wel zwoel warm .Binnen 21 graden en dat zonder verwarming . Pff 

C938226A-24A7-487B-8740-C48A090BC28A.jpeg


lieve vrienden maak het gezellig weer of geen weer .

Leden met de meeste pluimen