annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van mei 2021.

Topic gestart op: 01-05-21 05h42

Antwoorden: 377 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van mei 2021.

OPGELOST

WelkomMei.png

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een
goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona.

Hou het allemaal veilig als je buiten of binnen iets doet met familie of vrienden.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

we gaan hier verder met babbelen.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-juni/m-p/100069#M12323

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

377 ANTWOORDEN 377
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Anonymous Dan zijn we met twee doe het ook op deze manier ben nog van de oude stempel zeggen ze bij mij thuis 🏠 

Alleen s’avonds durf ik eens een cappuccino drinken maar vandaag niet. Maag moet rustig aan doen .

Fijne werkdag . 👋 

doei 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @Cdt24801 @patrick2 @Anonymous @Anonymous @Olike96 @Heidi2 @david41 

en alle medelezers,

Goede morgen ,

Voel me nog niet volle in orde komt wel goed 👍.

 Hier 👈 regent het pijpenstelen en ook al heel de nacht .Weinig geslapen .

@patrick2 Je eerste werkdag terug na je verlof de dames zullen je missen .toi toi toi .Goede werkdag . 
@Cdt24801 Rust maar goed uit en proficiat 🥳 

Ga terug wat rusten .

fijne dag allemaal als je buiten gaat hou je vast aan de takken van de bomen 🌳 😉.

Doei 👋 

Josette
Wijze
Wijze

Vandaag speciaal voor onze superuser:


@Cdt24801  ja Stefaan die " de iedereen 1000 " km voor
kom op tegen **k a n k e r** begeleid heeft soms met een hele lange ij (lijden)

Met dit weer regen zon alles erop en eraan, met verdwenen pijlen, 
je moet het maar rijden op zijn prachtig machine en ja ik heb het gezien! Hij is iedere avond veilig en wel thuis gekomen, zonder die pijlen te volgen. 

Maar alle gekheid op een stokje:
chapeau voor iedereen die meegedaan heeft.
6000 pijlen.
6750 fietsers zonder de ploegen.
En de slotsom tot nu toen is al: 1.1 miljoen euro. Maar loopt nog omhoog.

Hele dikke proficiat. 

Dit liedje is voor jou:

https://youtu.be/GC5E8ie2pdM

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze

Hoi @Josette 

Amaj, wat een eerbetoon, ik ga er zowaar van blozen 😋

Ik ben blij dat ik het gedaan heb, maar ik ben ook blij dat het gedaan is. Het was wel zwaar, zes van de zeven dagen heel de dag op de moto, rondrijden, controleren, verbeteren, melden .... En dat in alle weersomstandigheden. Ik heb deze week meer dan 2000 km gebold op mijn Magnetic Bronze Metallic FJR paardje. Allemaal voor het goede doel 😀

En dat na een jaar zo goed als niet gebold te hebben ... Ik heb van die ene rustdag vrijdag heel hard genoten, zij maar zeker.

En dat het allemaal niet zo vanzelfsprekend is: helaas zijn er drie collega's minder fortuinlijk geweest, eentje zijn moto totall loss en zijn pols gebroken (omver gereden door een bestelwagen die hem niet gezien had), eentje in het hospitaal met een enkelbreuk en zijn moto beschadigd (uitgeschoven op een modderplek en in de gracht terechtgekomen), en eentje uitgegleden en in de graskant gesukkeld, maar verder gelukkig zonder veel erg. Met dank aan de weergoden die onze wegeltjes en paadjes zo lekker vuil en glibberig gemaakt hebben ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

goeiemorgen allen

Subiet eens vertrekken naar de zondagsmarkt. Groenten halen voor de soep. Ik ga een verse maaltijdsoep maken. Voor de rest niet echt veel plannen. Dus niet echt veel te vertellen vandaag. 

Voor iedereen nog een fijne zondag gewenst.

Leden met de meeste pluimen