annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van mei 2021.

Topic gestart op: 01-05-21 05h42

Antwoorden: 377 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van mei 2021.

OPGELOST

WelkomMei.png

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een
goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona.

Hou het allemaal veilig als je buiten of binnen iets doet met familie of vrienden.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

we gaan hier verder met babbelen.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-juni/m-p/100069#M12323

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

377 ANTWOORDEN 377
Tinneke2
Aspirant sjamaan

 

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @david41 @Heidi2 @Anonymous @Olike96 

en alle binnenkomers en nieuwelingen,

Een goede zonnige zondag  🌞 ,

Hier schijnt het zonnetje al en geen wolkje aan de lucht  ☁️ . Of het zo blijft dat zullen we nog wel zien ..Wel is de wind 🌬 nog niet volledig gaan liggen .

@Josette Ja erg hè ze kregen maar 3 punten van de kijkers  echt een lachertje ,daar aan zie je dat de song  niet goed in de oren klinkt las het ook Maar ja als je het hoog in je bolleke hebt en al denkt in de top tien te eindigen  . wat een afgang Jeetje . Ze kozen voor de rock groep ja dat klinkt voor velen beter zeker in de oren rock  is back . 😂

Genoeg over dat gezever van songfestival.Heb ik gisteren een goede film 🎥 bekeken .

Hier nog heel rustig in de straten iedereen ligt nog te slapen 🛌 rolluiken nog naar beneden al naar de bakker geweest en nu vertrekken naar mijn ouders .

fijne dag allemaal .

en hou het veilig als je de baan op moet doe ik ook 😘

 

30E4B2FC-87DD-4466-ABBB-A4D4C4BA755C.jpeg

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 en

alle anderen meelezers een goedemorgen allemaal en een heel fijn Pinksterweekend.

Tinneke ivm die klopjacht ze konden die mannen beter opvangen als ze terugkwamen van een hele zware missie. Ik hoop dat ze hem niet afschieten.

Dan heb je geluk gehad met je prik, vandaar dat ze me die niet zetten, ook niet in het ziekenhuis!

Stefaan, jeetje geen weer om met je tuftuf op pad te gaan, zo jammer.

Fijne dag allemaal.

 

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @david41 @Heidi2 @Olike96 

en alle andere medelezers en binnenkomers,

een goede morgen ,

@Josette weet nog niet of ik de tweede prik ga nemen nog altijd pijn in mijn arm en voel me vandaag weer bar slecht 👎 

Hoop alleen dat hij zich over geeft dat is voor hem de beste oplossing en ja daarin heb je wel gelijk , maar daarom moet hij nog niet zo het hele land in rep en roer zetten . Zie maar wat anderen doen wat betreft in Menen ,Van Ranst en noem maar op …. 
Zo is er altijd een uitleg en als je een afscheidsbrief achterlaat en je eretekens en wil leven als je wil voor zijn laatste dagen dat zegt genoeg zeker .

Hier  rukwinden en regen ️ het houd maar nietig niet  om een  hond 🐕 uit te laten .Enkele takken van bomen 🌳 in mijn tuin 🪴 gevallen .Paar potten gebroken 😠 dus weer vervangen .Jeetje het is nog niet gedaan .Gedonderd en gebliksemd brr maar wel niet koud . Mijn verwarming hoef ik allerminst op te zetten. 

Fijne regendag  ️ …

Wat je plannen ook mogen zijn .

doei 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2 daar zou ik ook eens diep over nadenken, maar je huisarts

moet je daarbij helpen. Erwin zegt tegen mij gewoon, neen jij géén prik.

Beterschap ijs op de pijnlijke plek leggen.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette In het centrum wisten ze nog niet eens wat ze zouden moeten geven als er iets zou gebeuren ,en een ziekenwagen stond er niet een ter plaatse . Mijn huisarts kent mij nog niet goed .Ben tenslotte nog maar een paar keer bij hem geweest juist voor medicatie 💊 hij kent mij niet .

Ga ten rade gaan bij iemand anders die er meer van weet .

En ijs 🧊 heb ik er al op gelegd elke dag verschillende keren .

fijne dag

Leden met de meeste pluimen