annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand april.

Topic gestart op: 01-04-22 06h09

Antwoorden: 173 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand april.

OPGELOST

April.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.

Veel plezier.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

we gaan verder in dit babbelhoekje.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-mei/m-p/122957#M15832

Tot daar!

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

173 ANTWOORDEN 173
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Josette 

Sterkte met het verwerken van het "slechte" nieuws hé ....

En die keuring .. Dat hebben ze mij ook gelapt. Mijn totooke moest na vier jaar voor het eerst naar de keuring en wat bleek: rode kaart omdat mijn lichten te laag stonden ...

• In die vier jaar heel dikwijls zonder problemen in het donker gereden.
  • Met lichten te laag stoor je niemand.
  • Voor zo een ongevaarlijke "prul" meteen rood ... Gewoonweg een schande ...

Dus naar Auto 5  om de lichten juist te zetten (die bevestigden dat de lichten net iets te laag stonden), terug naar de keuring en dan groen.

Uiteraard driemaal (twee maal de keuring en eenmaal Auto 5) de kassa doen rinkelen .. Dat is hun hoofddoel natuurlijk ...

En eigenlijk ook nog een blaam voor de garage voor het afleveren van een nieuwe auto  die niet in orde is volgens de keuring ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @Cdt24801 @Geldklopperij ,overal hoor je het dat ze weer moeten gaan ,voor onbenullig heden en meestal voor lichten te laag te hoog niet straf genoeg en noem maar op . Bij mij zal niet pakken . Laat mij niet doen . Ga eerst grondig naar mijn garage en toon mijn factuur mochten ze klagen . Vorige keer ook gedaan . Met de vorige En moet nu de eerste keer gaan binnen enkele maanden . Voor mijne nieuwe . Laat me niet doen . 
Vind allemaal heel straf @Cdt24801 @een blaam hoop dat de garage daar niet mee lacht wat een dikke zever . Geldklopperij ja dat is het allemaal . Kassa kassa moet dik gevuld worden . 
Jeetje waar gaan we naartoe in dat apenland.

Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag. 

@Josette slecht nieuws is nooit goed ! Hopelijk is het niet te slecht of te ernstig over die persoon. De Uzi Maxx komt wel in orde. 

Voor de rest weinig te vermelden dan enkel dat ik net opgestaan ben.

Deze nacht weer terug werken en voor de rest nog een fijne dag verder.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Ziezo mijn dagje zit er op voor vandaag gedaan met alles ,ander tuinhuisje ook gerepareerd living is proper en vandaag heb ik ook al mijn goede daad verricht . Wand deze week is het goede week . Dus al 3 dagen goed geholpen . Buur geholpen vandaag achter mij ook tevreden . En mijn woefke ook 😉.  Nu wat relaxen en dan gaan slapen . 
Dus tuin bijna volledig in orde . werk ze Patje .
@Josette Hopelijk is je auto nu in orde . En slaap je deze nacht wat beter . 
Brand zeker een kaarsje . Dikke knuffel alvast 🧸.

Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen.

@Josette  Een  drukke dag , handen vol vandaag .Gisteren terras gepoetst tuinhuis volledig uitgemest want de kast ging er uit volledig stuk door water in gelopen ,dak van tuinhuis gerepareerd planten onordelijk verder gezet ,nu nog enkele plantjes planten maar dat moet wachten geen potgrond meer 😏. Vandaag vlug naar de winkel .

Gang boven poetsen en living en leuk tafeltje op 2 de hands verkopen . En de gang beneden . En dan ben ik vanavond eens weg …

morgen pak ik de kelder aan . 
Dan is ongeveer bijna op de zolder na alles in orde . Hele fijne dag voor allen die mee lezen 

groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen