Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-04-22 06h09
Antwoorden: 173 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.
Veel plezier.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen,
we gaan verder in dit babbelhoekje.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-mei/m-p/122957#M15832
Tot daar!
Sterkte met het verwerken van het "slechte" nieuws hé ....
En die keuring .. Dat hebben ze mij ook gelapt. Mijn totooke moest na vier jaar voor het eerst naar de keuring en wat bleek: rode kaart omdat mijn lichten te laag stonden ...
Dus naar Auto 5 om de lichten juist te zetten (die bevestigden dat de lichten net iets te laag stonden), terug naar de keuring en dan groen.
Uiteraard driemaal (twee maal de keuring en eenmaal Auto 5) de kassa doen rinkelen .. Dat is hun hoofddoel natuurlijk ...
En eigenlijk ook nog een blaam voor de garage voor het afleveren van een nieuwe auto die niet in orde is volgens de keuring ....
@Josette @Cdt24801 @Geldklopperij ,overal hoor je het dat ze weer moeten gaan ,voor onbenullig heden en meestal voor lichten te laag te hoog niet straf genoeg en noem maar op . Bij mij zal niet pakken . Laat mij niet doen . Ga eerst grondig naar mijn garage en toon mijn factuur mochten ze klagen . Vorige keer ook gedaan . Met de vorige En moet nu de eerste keer gaan binnen enkele maanden . Voor mijne nieuwe . Laat me niet doen .
Vind allemaal heel straf @Cdt24801 @een blaam hoop dat de garage daar niet mee lacht wat een dikke zever . Geldklopperij ja dat is het allemaal . Kassa kassa moet dik gevuld worden .
Jeetje waar gaan we naartoe in dat apenland.
Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
d
@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag.
@Josette slecht nieuws is nooit goed ! Hopelijk is het niet te slecht of te ernstig over die persoon. De Uzi Maxx komt wel in orde.
Voor de rest weinig te vermelden dan enkel dat ik net opgestaan ben.
Deze nacht weer terug werken en voor de rest nog een fijne dag verder.
@patrick2 Ziezo mijn dagje zit er op voor vandaag gedaan met alles ,ander tuinhuisje ook gerepareerd living is proper en vandaag heb ik ook al mijn goede daad verricht . Wand deze week is het goede week . Dus al 3 dagen goed geholpen . Buur geholpen vandaag achter mij ook tevreden . En mijn woefke ook 😉. Nu wat relaxen en dan gaan slapen .
Dus tuin bijna volledig in orde . werk ze Patje .
@Josette Hopelijk is je auto nu in orde . En slaap je deze nacht wat beter .
Brand zeker een kaarsje . Dikke knuffel alvast 🧸.
Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen.
@Josette Een drukke dag , handen vol vandaag .Gisteren terras gepoetst tuinhuis volledig uitgemest want de kast ging er uit volledig stuk door water in gelopen ,dak van tuinhuis gerepareerd planten onordelijk verder gezet ,nu nog enkele plantjes planten maar dat moet wachten geen potgrond meer 😏. Vandaag vlug naar de winkel .
Gang boven poetsen en living en leuk tafeltje op 2 de hands verkopen . En de gang beneden . En dan ben ik vanavond eens weg …
morgen pak ik de kelder aan .
Dan is ongeveer bijna op de zolder na alles in orde . Hele fijne dag voor allen die mee lezen
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt