annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand april.

Topic gestart op: 01-04-22 06h09

Antwoorden: 173 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand april.

OPGELOST

April.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.

Veel plezier.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

we gaan verder in dit babbelhoekje.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-mei/m-p/122957#M15832

Tot daar!

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

173 ANTWOORDEN 173
Queen_Malika
Ervaren verkenner

Hallo,

Ik heb een probleem. Mijn man en ik zijn uit elkaar. We hebben een gezinsabonnement wat op naam van mijn man staat. 

Hij wil mij eruit halen en dat stuit op grote problemen. 

Dit moet via een herlaadkaart omdat ik anders mijn nummer zou kwijt zijn. Ik moet anders naar de winkel en fysiek verschijnen in het bezit van mijn identiteitskaart. Ik ben invalide. En voor mij is dit moeilijk. Dus via de herlaadkaart... nu moet gij ook de modem binnenbrengen terwijl die gewoon blijft staan hier. Anders zit ik zonder internet. Het moet gewoon op mijn naam komen. Ik snap er helemaal niets meer van. 

Help

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Queen_Malika Ik weet normaal mag ik er niet op antwoorden ,maar heb een klein hartje ❤️.Je kan naar de maatschappij bellen waar je bij bent voor je modem en leg alles netjes uit misschien kan je de modem houden en zetten ze het over op jouw naam . Probeer het op deze manier .Veel 🤞 

Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Queen_Malika
Ervaren verkenner

Dank je. Ik heb dit gedaan en alles zou in orde moeten zijn. Waarom mag je hier niet op antwoorden? In ieder geval het heeft me geholpen. Dank je...

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Queen_Malika Omdat dit de babbelhoek is om even bij te kletsen en zoals je in de topic kan lezen .

Er zijn andere topic ‘s waar je deze vragen kan stellen normaal en zullen de wijzen je heel graag zeker met hart en ziel helpen de volgende keer .Dat zijn zeg maar een paar tribes alvast @Josette @patrick2 @Cdt24801 …. Hopelijk kan je de volgende keer hiermee verder maar dan op een andere topic . Hier mag je wel een babbeltje slaan . Wens je verder een fijne avond en en hoop dat je wat beter gaat voelen na een tijdje 🍀🍀🍀.

Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

 

Josette
Wijze
Wijze

@Queen_Malika spijtig dit te lezen, goedemiddag.

Maar zoals je al wel gelezen zal hebben worden er in deze topic de babbelhoek

géén vragen opgelost.

Neen contact op via FB-Messenger succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen