Sage

• 

7.6K  messages

vendredi 1 avril 2022 04:09

De babbelhoek voor de maand april.

April.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.

Veel plezier.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 3 ans

@Josette @patrick2 @Cdt24801  alle binnenkomers en medelezers , 

Goedemorgen ,

vandaag al vroeg opgestaan al om 6u , niet van mijn gewoonte kon niet meer slapen pff veel te warm 🥵.

Heb de andere kamer al stof af gedaan ruiten ♦️ gepoetst en gedocht en nu naar de winkel vertrekken achter lamsvlees voor de zondag en bij mijn moeke brengen . Naarmate weer vlug naar huis 🏠,verder poetsen .

@Josette voor mij geen probleem geen vlees eten eet thuis zelden vlees alleen ,liever 🐟 en een snoeper ben ik al evenmin let op mijn lijntje nu in wat afgevallen ben .Gisteren nog een compliment gehad dat ik er goed uit zag .

Dus zal ik niet snoepen och ja ook geen munten bolletjes  jeetje zal moeten opletten 😂🤣liggen overal een doosje . 
Fijne goede Vrijdag 

Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Sage

• 

7.6K  messages

il y a 3 ans

Cdt24801 @patrick2 een goedemorgen,

aan allen die binnenkomen, om een babbel te doen of om mee te lezen.

Maak er een fijne Stille zaterdag van.

@patrick2 succes en voorzichtig.

Sage

• 

11K  messages

@Josette  

Zal zeker voorzichtig doen 🙂 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 3 ans

@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen,

@Josette We gaan dat zeker doen vandaag ,in stilte wat werk verzetten . Het wordt niet zomaar stille Zaterdag genoemd het is een dag dat Jezus werkelijk gestorven is .De kerkklokken 🔔 worden daarom ook niet geluid tot aan de Paaswake . Het is ook de laatste dag van de 40 dagen durende vastentijd van de Christenen , die op Aswoensdag begint .

Hij geeft ons lasten gedragen gekruisigd ,geslagen ,bespot en geslagen . STILLE ZATERDAG  🤫

Voor jou en iedereen een fijne dag verder .

Sage

• 

11K  messages

@Tinneke2 

Nu net thuis maar de verhuis was al eerder klaar en heb wat met de buurvrouw en de kleine in de speeltuin gezeten en gedronken. 

Nu ook eten en morgen weer vroeg op en vertrekken naar .......

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Heb ook bergen werk verzet vandaag . Dat verdient dan wel ne goede drink met de buurvrouw en in de speeltuin met de kleine mooie sfeer ook nog . Ook net  gedaan ze met alles op te ruimen en te poetsen en iets klein gegeten . Morgen ook weer groot paasfeest . Ja traditie moet voort gezet worden hè 😊. Maar doe het ook heel graag . 
Wordt plezant .

Morgen ook vroeg uit de veren 🪶.

Nu wat relaxen 😌 en dan slapen . 
fijne nachtrust  🛌 gewenst .

groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Sage

• 

7.6K  messages

il y a 3 ans

Voor iedereen,

2016-17pasen.jpg

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 3 ans

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Hippie1727 @Anonymous en alle binnenkomers en medelezers,

Een hele vrolijke Zonnige morgen ,

793D008E-0280-4F82-B78E-A727835D70F0.jpeg

 Vandaag mogen de kindjes de paaseitjes zoeken en horen we de klokken overal weer luiden . Zalig gevoel . 
Wens dan ook iedereen een heel aangename gezellige dag ,brand vandaag ook een kaarsje voor hen die er niet meer zijn ,en voor alle zieken die niet kunnen mee vieren dat ze vlug mogen genezen ❤️‍🩹. 
Fijne dag lieve mensen .

groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt!

Sage

• 

7.6K  messages

il y a 3 ans

Nog een fijne vrije dag voor de werkende onder ons.

Ook voor de anderen een fijne Paasmaandag.

Sage

• 

11K  messages

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen en natuurlijk een vrolijk pasen ! 

Gisteren lekker weg geweest fijn samen weg niks en niemand anders erbij. Waren wel laat thuis maar geen probleem. De woefjes zijn heel de dag bij opa en oma geweest lekker gespeeld in de wei dus die waren ook zeer content. 

Nu opgestaan en aan de koffie en dan seffens nog een aantal uur slapen en dan deze nacht weer werken. 

Voor de rest wens ik jullie allemaal een heel fijne dag vandaag.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 3 ans

Goedemorgen,

2772DE1D-A2FB-4956-AA9E-08A1C1A34497.jpeg

Sage

• 

7.6K  messages

il y a 3 ans

@patrick2 fijn dat te lezen, werk ze.

Hier een drukke dag, Uize Maxx naar de keuring.

En naar de dealer dan daar Douglas gaan ophalen.

Fijne dag iedereen.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 3 ans

Goedemorgen.

@Josette  Een  drukke dag , handen vol vandaag .Gisteren terras gepoetst tuinhuis volledig uitgemest want de kast ging er uit volledig stuk door water in gelopen ,dak van tuinhuis gerepareerd planten onordelijk verder gezet ,nu nog enkele plantjes planten maar dat moet wachten geen potgrond meer 😏. Vandaag vlug naar de winkel .

Gang boven poetsen en living en leuk tafeltje op 2 de hands verkopen . En de gang beneden . En dan ben ik vanavond eens weg …

morgen pak ik de kelder aan . 
Dan is ongeveer bijna op de zolder na alles in orde . Hele fijne dag voor allen die mee lezen 

Sage

• 

11K  messages

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedenavond al weer. 

Net opgestaan was nodig eens bij te slapen. Nu aan de koffie straks en dan deze avond weer werken. 

@Josette hopelijk alles in orde met de Uize Maxx. 

@Tinneke2 weer veel gedaan zo te lezen denk ook aan je zelf he. En veel plezier met het geen je vanavond gaat doen.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Heb een schitterende avond gehad . En eens veel plezier gemaakt wat was dat lang geleden . 
Ben daarna wel meteen als ik thuis 🏠 was wel meteen naar bed gegaan vandaar nu pas dat ik reageer. 
Let wel op !

Rust nog op tijd hoor ! Patje.

Sage

• 

7.6K  messages

il y a 3 ans

@patrick2  Neen, kl ................. 1 licht stond iets te hoog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vandaag terug.

Hopelijk is de reparatie wel goed gegaan.

En Tinneke is haarzelf weer aan het voorbij lopen Patrick. 

Slechte nacht gisterenavond heel slecht nieuws gekregen, neen, niet over Douglas

maar wel iemand die ik graag zie.

Fijne dag allemaal.

Sage

• 

11K  messages

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag. 

@Josette slecht nieuws is nooit goed ! Hopelijk is het niet te slecht of te ernstig over die persoon. De Uzi Maxx komt wel in orde. 

Voor de rest weinig te vermelden dan enkel dat ik net opgestaan ben.

Deze nacht weer terug werken en voor de rest nog een fijne dag verder.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Ziezo mijn dagje zit er op voor vandaag gedaan met alles ,ander tuinhuisje ook gerepareerd living is proper en vandaag heb ik ook al mijn goede daad verricht . Wand deze week is het goede week . Dus al 3 dagen goed geholpen . Buur geholpen vandaag achter mij ook tevreden . En mijn woefke ook 😉.  Nu wat relaxen en dan gaan slapen . 
Dus tuin bijna volledig in orde . werk ze Patje .
@Josette Hopelijk is je auto nu in orde . En slaap je deze nacht wat beter . 
Brand zeker een kaarsje . Dikke knuffel alvast 🧸.

Sage

• 

7.2K  messages

@Josette 

Sterkte met het verwerken van het "slechte" nieuws hé ....

En die keuring .. Dat hebben ze mij ook gelapt. Mijn totooke moest na vier jaar voor het eerst naar de keuring en wat bleek: rode kaart omdat mijn lichten te laag stonden ...

• In die vier jaar heel dikwijls zonder problemen in het donker gereden.
  • Met lichten te laag stoor je niemand.
  • Voor zo een ongevaarlijke "prul" meteen rood ... Gewoonweg een schande ...

Dus naar Auto 5  om de lichten juist te zetten (die bevestigden dat de lichten net iets te laag stonden), terug naar de keuring en dan groen.

Uiteraard driemaal (twee maal de keuring en eenmaal Auto 5) de kassa doen rinkelen .. Dat is hun hoofddoel natuurlijk ...

En eigenlijk ook nog een blaam voor de garage voor het afleveren van een nieuwe auto  die niet in orde is volgens de keuring ....

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@Josette @Cdt24801 @Geldklopperij ,overal hoor je het dat ze weer moeten gaan ,voor onbenullig heden en meestal voor lichten te laag te hoog niet straf genoeg en noem maar op . Bij mij zal niet pakken . Laat mij niet doen . Ga eerst grondig naar mijn garage en toon mijn factuur mochten ze klagen . Vorige keer ook gedaan . Met de vorige En moet nu de eerste keer gaan binnen enkele maanden . Voor mijne nieuwe . Laat me niet doen . 
Vind allemaal heel straf @Cdt24801 @een blaam hoop dat de garage daar niet mee lacht wat een dikke zever . Geldklopperij ja dat is het allemaal . Kassa kassa moet dik gevuld worden . 
Jeetje waar gaan we naartoe in dat apenland.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 3 ans

@Josette @patrick2 @Cdt24801  en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen,

@Josette Oei dat is twee keer geen goed nieuws.

Hopelijk is vandaag je Uizi Maxx wel weer in orde en dat voor een licht 💡 ze moeten toch op alles wat verdienen hè en daarvoor moet een mens terug en nog eens betalen . 

Slecht nieuws over iemand dat je graag ziet vind ik heel erg voor jou ,heel veel moed ,probeer toch wat bij te slapen eventueel .??

En pas wel op hoor rust wel op tijd vandaag wat rustiger aan hoor enkel potgrond halen en wat boodschappen doen .

groetjes voor iedereen en fijne dag als kan vandaag wordt iets minder warm .

doei tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Sage

• 

7.6K  messages

il y a 3 ans

@Cdt24801 klopt wat je schrijft. Geldklopperij en dan nog met een vrij nieuwe.

Maar alles is goed nu. De Maxxfan is ook goed geïnstalleerd. 

En mijn matras was wennen, maar wel beter de spiertjes voelen het verschil al.

Iedereen bedankt voor de steun.

Verder een fijne dag.

Pisteur expérimenté

• 

24  messages

il y a 3 ans

Hallo,

Ik heb een probleem. Mijn man en ik zijn uit elkaar. We hebben een gezinsabonnement wat op naam van mijn man staat. 

Hij wil mij eruit halen en dat stuit op grote problemen. 

Dit moet via een herlaadkaart omdat ik anders mijn nummer zou kwijt zijn. Ik moet anders naar de winkel en fysiek verschijnen in het bezit van mijn identiteitskaart. Ik ben invalide. En voor mij is dit moeilijk. Dus via de herlaadkaart... nu moet gij ook de modem binnenbrengen terwijl die gewoon blijft staan hier. Anders zit ik zonder internet. Het moet gewoon op mijn naam komen. Ik snap er helemaal niets meer van. 

Help

Sage

• 

7.6K  messages

il y a 3 ans

Een fijne vrijdag iedereen.

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

il y a 3 ans

@Josette @patrick2 en alle binnenkomers en medelezers,

Goedemorgen,

Vandaag boodschappen doen voor mijn zusje, gerief halen en nog een an ander te doen .

Voor de rest niet veel te vertellen dus

fijne dag iedereen 

groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Sage

• 

11K  messages

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

Net weer thuis uit de nacht en nu weekend. Morgen samen dagje weg nog genieten van het mooie weer en de dames naar opa en oma lekker spelen in de wei. 

Voor nu zeg ik allemaal een fijne dag vandaag. 

Chaman confirmé

• 

3.9K  messages

@patrick2 Fijne dag Patje ,geniet strakjes van het heerlijk zonnetje wordt lekker warm , Af en toe een windje maar ach het is dan ook nog geen zomer hè . We mogen niet klagen ,met het zonnetje. 
Fijne dag 👋 

Groetjes  tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Mentions J'aime