Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-04-23 05h46
Antwoorden: 187 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen allemaal,
we gaan verder in deze babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-mei/m-p/143096
@Tinneke2 @Josette @patrick2 @Cdt24801 Nieuw abonné Ondanks dat het weer niet altijd mee valt, soms kan regen deugd doen. Het gras is groener, de geur van de natuur is krachtiger, en de planten en bomen hebben het n
Uiterraard is het zonnetje ook meeeeeeer dan welkom! Daar krijg je je vitamine D van en het geeft de stralen maken de meesten blij!
Maakt voor mij en mijn hond niet uit welk soort weer het is behalve bliksem en donder, dan is het gevaarlijk om te gaan wandelen.
PLUK DE DAG!
Veel veel veel beterschap! Ik hoop dat je er snel weer bovenop geraakt.?!
Ik stuur je bij deze veel beterschap, moed en sterkte toe!
Rust nu maar goed en laat je goed soigneren!
Veel sterkte
Helen
Veel sterkte!
Grts
Dank jullie wel.
Uit verder onderzoek is gebleken dat ik Corona heb. Kon de griep niet meer hebben eigenlijk want die had ik al een zware begin januari. Daarom moest ik die test doen of ik Corona ging hebben. Maar ik heb nu de uitslag en die is dus positief.
Dus nu 7 dagen verplicht binnen en niks doen. Dat ik me zo ellendig voel en geen eten binnen houd en knallende koppijn heb en 40 graden koorts gisteren bij de dokter verklaart genoeg.