annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand april.

Topic gestart op: 01-04-23 05h46

Antwoorden: 187 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand april.

OPGELOST

April.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen allemaal,

we gaan verder in deze babbelhoek.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-mei/m-p/143096

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

187 ANTWOORDEN 187
Helen1
Ervaren genezer

@Tinneke2 @Josette @patrick2 @Cdt24801 Nieuw abonné Ondanks dat het weer niet altijd mee valt, soms kan regen deugd doen. Het gras is groener, de geur van de natuur is krachtiger, en de planten en bomen hebben het n

Uiterraard is het zonnetje ook meeeeeeer dan welkom! Daar krijg je je vitamine D van en het geeft de stralen maken de meesten blij!

Maakt voor mij en mijn hond niet uit welk soort weer het is behalve bliksem en donder, dan is het gevaarlijk om te gaan wandelen.

PLUK DE DAG!

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

Kom even snel hier kijken en een goedendag zeggen want ik lig ziek in bed met een griepvirus. 

De rest van de week ook thuis gezet ben zondag nog gaan werken maar toen was ik al ziek. 

Voor nu aan allen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Helen1
Ervaren genezer

@patrick2 

Veel veel veel beterschap! Ik hoop dat je er snel weer bovenop geraakt.?!

Ik stuur je bij deze veel beterschap, moed en sterkte toe!

Rust nu maar goed en laat je goed soigneren!

Veel sterkte

Helen

Rick2
Ervaren verkenner

Veel sterkte!

Grts

patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Helen1 

Dank jullie wel. 

Uit verder onderzoek is gebleken dat ik Corona heb. Kon de griep niet meer hebben eigenlijk want die had ik al een zware begin januari. Daarom moest ik die test doen of ik Corona ging hebben. Maar ik heb nu de uitslag en die is dus positief. 

Dus nu 7 dagen verplicht binnen en niks doen. Dat ik me zo ellendig voel en geen eten binnen houd en knallende koppijn heb en 40 graden koorts gisteren bij de dokter verklaart genoeg. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Leden met de meeste pluimen