annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand april.

Topic gestart op: 01-04-23 05h46

Antwoorden: 187 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand april.

OPGELOST

April.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen allemaal,

we gaan verder in deze babbelhoek.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-mei/m-p/143096

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

187 ANTWOORDEN 187
Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2 hier ook al uit de regenkamer, en een was op de draad maar binnen.

Ook al een ketel paprikasoep klaar, de ajuinsoep staat te pruttelen.

Nu de pastinaak om puree te maken vind die heerlijk.

@Helen1 ik heb je een keer beleefd gevraagd géén gewone berichten over ziek zijn en andere dingen gewoon overal op het forum te plaatsen vandaar dat ik dat bericht had verplaatst heb naar hier, en dat alleen in deze babbelhoek te doen. Meer was het niet!

En je doet het weer aub? laat dat. Zo loopt alles door elkaar.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/Koud-maar-fijne-weekend-eind-April/m-p/143017

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette  Jamie paprika soep heb ik zeer graag en pastinaak puree spijtig dat je zo ver woont anders kwam ik eens proeven 👅 zal wel heerlijk zijn , water 💦 komt nu al in mijn mond 👄. . Mijn was ook binnen genomen druppelt 💧hier weeral en donker en koud . Net de vogeltjes water 💦 gegeven al mijn nestkastjes met jonkies. Ze vliegen op en aan en wat extra voeder bij gegeven . Hier en daar vinden ze wel iets maar zeer weinig 🤏. Heb het @Helen1 ook gezegd dat we niet boos zijn meer kan ik niet doen . Denk 🤔 dat ze wat vriendschap zoekt en genegenheid. Denk 🤔 wel dat ze het wel begrijpt . Het is lief bedoeld van haar maar heb het ook moeten leren .  Nog fijn weekend ook aan iedereen hoor . Groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Helen1
Ervaren genezer

Ik begrijp het, ik dacht gewoon dat Josette boos op mij was. En sommige mij niet mochten......

Ik ben niet zo goed met deze nieuwgehden. Sorry daarvoor. En ben vroeger veel uitgesloten geweest. Ik begrijp het nu veel beter. Bedankt IEDEREEN voor jullie feedack!

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Helen1 Je moet je niet zo snel aangevallen voelen.

Iedereen die nieuw is heeft soms problemen om de juiste weg te vinden.

Hier in de babbelhoek kan je over alles en nog wat praten behalve over

Orange producten en problemen.

Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2 zeker eens proberen die pastinaak, ik maak die dan wel voor 2 maal

1 portie in de vriezer.

Ik kook hem wel in een beetje melk met water niet teveel. Gewoon schillen en blokjes snijden.

Heeft een pittig smaakje.

Hier ook miezer.

Leden met de meeste pluimen