Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-04-23 05h46
Antwoorden: 187 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen allemaal,
we gaan verder in deze babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-mei/m-p/143096
@Josette Ben er al vlug in de winkel gaan halen en zal je recept zeker maken bedankt voor de tip . Want heb het koud gekregen zal nu wel vlug warm krijgen met uw soepje fijne dag 👋 groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Ja ja de puree van pastinaak is klaar en portie’s in de diepvriezer gestoken . Had er twee g kocht want ik eet dat graag . En paprika soep kan nu voort . Voor als ik eens wat minder tijd heb , om te koken . Al een portie naar binnen en wat was het heerlijk 🤤 dank u 🙏 voor het lekkere recept .
Strijk en was 🧺 ook gedaan , plantjes geplant .Stop ermee voor vandaag . Platte rust nu . 😉 Fijne avond .Doei tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 ik vind die ook heerlijk. Als het maar rood is hahaha.
Omdat ik géén tomaten mag.
De saus ervan is ook lekker voor op de pasta of vlees.
Zo hier zit het eten erin,
Fijne avond nog. Ooooooooooooooo namiddag gaan fietsen was voor mij ingepakt
als een zombie goed buiten.
@Tinneke2 @Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle groepsleden en nieuwkomers
Het is nu heerlijk fris en koud, brrrrrrr. Ik sta hier te bevriezen maar dat maakt geen verschil naar mijn weekend toe!
Ik ga mijn familie bezoeken, mijn lieve hond weer zien omdat ik in een stad op een duplex woon en voor een Duitse herder is dat niet zo fair, zeker niet voor de heupen als er geen lift is.
We gaan vandaag trainien met mijn hond( nog jong)en mijn ouders helpen met poetsen.
Ik hoop dat jullie ook allemaal een gevulde dag hebben?
@patrick2 , doe jij het maar zeker rustig aan met rusten en genieten van de rust!
Aan de anderen ook zeker genieten, laat maar weten wat jullie gaan doen?
Veel plezier vanuit hier!
Helen1