@Josette@patrick2@patrick2 Heb niet veel te vertellen dus allen een fijne Dinsdag gewenst groetjes tinneke2wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Vandaag ga ik bij de huisarts wel vanavond voor de uitslag van mijn bloedonderzoek te bespreken. En voor verdere onderzoeken. 🕵️♀️ Veel plezier straks met je nieuwe velo. Maak er een leuk ritje van.
@patrick2 De helft van de week bijna , en het is de goede week naar Pasen 🐣 toe . Zal er vlug zijn het weekend. Vandaag alles netjes opruimen . 🧹
fijne dag allemaal tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette een mooie velo heb je en ritje goed gegaan lees ik . Mijn uitslag is hier en daar niet zo goed . Volgende maand terug bloed 🩸 trekken . Medicijnen 💊 gekregen om beter te worden en dan zien of het een betere uitslag is . Afwachten dus .
@patrick2 een verlengd weekend zal je goed doen . En zoals je al kon lezen mijn uitslag niet zo schitterend. Fijne dag allemaal . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette dank u wel . Gaat wel gaan met goede begeleiding van de huisarts. Maar moet geduld hebben . Heel lief . Ik weet dat jullie met mij inzitten . Bedankt 🙏 tinneke2/wat je in je hart ❤️ draagt geraak je nooit meer kwijt
Het is vrijdag dus het weekend kan bijna beginnen , een verlengd weekend.
@Tinneke2 de uitslag niet goed , niet mooi. Maar doe ook eens rustig aan en verzorg je zelf ook eens goed. Neem de tijd om het in orde te laten komen en vlieg niet naar iedereen en alles om te helpen en dingen.
Het is goed bedoeld dat ik dit zeg @Tinneke2 echt weer.
Voor de rest heb ik niet veel te vermelden dus ik zeg allen een fijne dag vandaag.
@Josette Geen vlees 🍖 vandaag ik eet dat toch al minder en eet graag 🐟. @patrick2Ik weet dat je het goed bedoeld hoor . Ben al heel de week thuis 🏠 gebleven. en niet eens buiten geweest . Ik verzorg me goed. 👍. Wees maar gerust . Komt in orde . 🙂. fijne goede Vrijdag ,do iets goed voor elkaar . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@bigMODDER Dank u wel zal ik doen . Dat was lang geleden . Fijn u nog eens te horen . Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette@patrick2@bigMODDER@Cdt24801 ik heb al heel de morgen en nu geen woord gezegd . Nu zeg ik allen een fijne zaterdag. Tot morgen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere
Goedemorgen,
@Josette @patrick2 @patrick2 Heb niet veel te vertellen dus allen een fijne Dinsdag gewenst groetjes tinneke2wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
Josette
Super User
•
8.2K Berichten
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle binnenkomers
een goedemorgen.
Zo vandaag weer piekendokter tijd.
Dan eens een ritje gaan maken als alles goed gaat
op mijn nieuwe vélo.
Fijne woensdag allemaal.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere ,
Goedemorgen ,
@Josette Vandaag ga ik bij de huisarts wel vanavond voor de uitslag van mijn bloedonderzoek te bespreken. En voor verdere onderzoeken. 🕵️♀️ Veel plezier straks met je nieuwe velo. Maak er een leuk ritje van.
@patrick2 De helft van de week bijna , en het is de goede week naar Pasen 🐣 toe . Zal er vlug zijn het weekend. Vandaag alles netjes opruimen . 🧹
fijne dag allemaal tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
Josette
Super User
•
8.2K Berichten
een goedemorgen.
Bedankt @patrick2 en @Tinneke2 het heeft goed gegaan 15 km
gefietst.
Was even aanpassen, maar géén pijn gehad en nu ook nog niet!
Ik hoop det je @Tinneke2 uitslag redelijk is!
3
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere
Goedemorgen,
@Josette een mooie velo heb je en ritje goed gegaan lees ik .
Mijn uitslag is hier en daar niet zo goed . Volgende maand terug bloed 🩸 trekken . Medicijnen 💊 gekregen om beter te worden en dan zien of het een betere uitslag is . Afwachten dus .
@patrick2 een verlengd weekend zal je goed doen . En zoals je al kon lezen mijn uitslag niet zo schitterend.
Fijne dag allemaal . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
2
Josette
Super User
•
8.2K Berichten
een goedemorgen.
@Cdt24801 Stefaan mercikes, gaan we voor hé.
Fijne Goede vrijdag iedereen.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere ,
Goedemorgen ,
@Josette Geen vlees 🍖 vandaag ik eet dat toch al minder en eet graag 🐟.
@patrick2Ik weet dat je het goed bedoeld hoor . Ben al heel de week thuis 🏠 gebleven. en niet eens buiten geweest . Ik verzorg me goed. 👍. Wees maar gerust . Komt in orde . 🙂.
fijne goede Vrijdag ,do iets goed voor elkaar .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
2
Josette
Super User
•
8.2K Berichten
een goedemorgen.
Stille zaterdag vandaag, psstttttttttttttttttttt.
Fijne dag voor iedereen.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Berichten
@Josette @patrick2 @bigMODDER @Cdt24801 @en alle andere
Goedemorgen ,
@Josette @patrick2 @bigMODDER @Cdt24801 ik heb al heel de morgen en nu geen woord gezegd . Nu zeg ik allen een fijne zaterdag. Tot morgen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
1
Josette
Super User
•
8.2K Berichten
een goedemorgen.
Voor iedereen die hier leest of binnenkomt:
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER En alle andere ,
Een goedemorgen,
Aan allen een fijne Pasen 🐣 toegewenst .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
1
Cdt24801
Super User
•
7.2K Berichten
Hey allen, @Josette , @patrick2 , @Tinneke2 , @bigMODDER en alle andere meelezers,
ook van mij een zalige Pasen gewenst hé 😉
Laat de klokken maar luiden, de paaseieren maar vallen en de kindjes maar rapen 😁
0
Josette
Super User
•
8.2K Berichten
een goedemorgen.
Het valt hier met bakken uit de lucht al van 2.30 uur.
Fijne Paasmaandag.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER
Allen een fijne paasmaandag. Hier tot nu toe geen regen ☔️. Fijne dag 👋. tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
1
Josette
Super User
•
8.2K Berichten
een goedemorgen.
Zo de meesten terug naar school en aan het werk.
Maak er een fijne dinsdag van.
1