Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-08-23 05h14
Antwoorden: 228 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Wij gaan verder in een propere babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-september/m-p/148907
@patrick2 @Josette Dat vind ik een goei lopen er hier veel rond met hoesten , heb deze week nog niet veel gedaan .
Hou mij rustig . Voel me daarvoor veel te moe 🥱. En weer g egt ook er wat mee te maken . Drink veel water 💧. En eet op tijd en veel fruit 🍎 en groenten 🍆 . En op tijd mijn bed 🛌 in .
Brei wel wat want helemaal niksen kan ik ook niet .
Maar rust goed hoor .
fijne avond en alle andere tot morgen
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette @Tinneke2 @patrick2 @akobundo @Torronoc @Cdt24801 en alle nieuwkomers en meelezers
Het is vroeg, we zijn zaterdag en JA, tijd voor wat ontladingven ontspanning.
Zo metteen komt iemand mij ophalen om mij naar mijn ouders te brengen en ga ik metteen aan de slag met hondentraining en wandelingen maken in de natuur.
Òh ik kijk er naar uit, naast het zien van mijn lieve ouders.
Ik hoop en wens iedereen ook een goed weekend toe,
PLUK DE DAG
keer op keer, kijk niet altijd naar het weer.
Het is het binnenste wat telt.
Soms giet het en voel ik me toch goed, want ik ben bij mijn hond en dan maakt het weer niet uit.
Samen zijn is wat telt!
Fijn weekend aan allen
Groetjes Helen1
@patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2 en alle anderen die binnenwippen.
Een goedemorgen.
Hier aan onze kant is er niet veel regen geweest.
Een fijn weekend voor allen.
@akobundo als je zo bezig blijft zal het nog heel lang duren, dit heeft toaal géén
zin dat kinderachtig gedoe. En leren lezen is ook een goed idee voor je!
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Helen1 en alle binnenkomers en medelezers,
Goedemorgen,
@Josette Vandaag poetsen dag , en wassen . Maar doe het kalmpjes aan zit met een flinke verkoudheid en heb mijn voorzorgen al genomen .
@Helen1Veel kan je niet doen met het druilerige weer , wel het gezellig maken bij je ouders en ze eens in de watten leggen voor wat ze voor U doen . Ze hebben je toch niet laten vallen hè.
@patrick2 fijn uw verlof kan beginnen het is er het weer voor om aan je zolder te beginnen , volgende week wordt op een zolder te warm 🥵.
alle andere fijne Vrijdag.
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt