Profiel van Josette

Super User

• 

8.1K Berichten

De babbelhoek voor de maand september

Sept.jpg

Geaccepteerde oplossing

Super User

• 

8.1K Berichten

Apprenti pisteur

• 

2 Berichten

Voor morgen een fijne schooldag voor alle leerlingen en leerkrachten!

Super User

• 

8.1K Berichten

@Veerle1  een goedemorgen,

je bent nieuw hier zie ik.

Voor onderwerpen die niets met Orange te maken hebben

mag je hier komen babbelen.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-september/m-p/148907

Anders loopt alles door elkaar.

Nog een fijne dag.

Tag2023.jpg

Super User

• 

7.7K Berichten

Heb het bericht verplaatst @Josette 

Super User

• 

8.1K Berichten

@Gregory  bedankt nog een fijne dag.

Super User

• 

8.1K Berichten

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2  en alle anderen

die komen meelezen, of iets schrijven. 

Een goedemorgen, weeral een nieuwe maand. voor velen

de allereerste schooldag er zullen vele traantjes vloeien.

Hou het veilig vandaag met het noodweer wat om komst is.

Fijne vrijdag.

Chaman confirmé

• 

4K Berichten

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen, 

@Josette Dat heb je weeral zeer mooi gemaakt prachtig voor een nieuwe begin van een  schooljaar 👏

Hopelijk 🤞 vinden ze nog genoeg leerkrachten voor de lessen toekunnen geven aan de leerlingen, want blijkt nog altijd een tekort . Hoe jammer toch .

Het is eraan te zien dat opnieuw begonnen is de school 🏫 hier lange rijen File en niet een beetje 🤏 ,en met de harde regen ️ maakt het er niet beter op . Pff . 

Voor de gene die nog op de baan moet wees voorzichtig ⚠️. En werk ze allemaal . Toi toi 
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Pisteur vétéran

• 

70 Berichten

Fijne nieuwe maand allemaal, en een goede start van het schooljaar! 

Guerisseur expérimenté

• 

528 Berichten

@Josette @Tinneke2 @Gregory @patrick2 @Elketje81 @SVB @bigMODDER 

Veel plezier en succes met de nieuwe maand September 2023!

20230901_145855~2.JPG

Pluk de dag!

Guerisseur expérimenté

• 

528 Berichten

@Josette @Tinneke2 @Gregory @patrick2 @Elketje81 @SVB @bigMODDER 

en alle meelezers

Vandaag had ik overleg met mijn familie en het ziekenhuis.

We gaan een planning opmaken, deze moet goedgekeurd worden, helaas is 1 van de 3 dojters een week in verlof maar nadien hoop ik terug tevkeren naar het vorige ziekenhuis wat veel korter bij thuis is, en vandaar stelselmatig naar huis toe werken en op ontslag gaan.

Maar nog even een 1 à 2 tal weken wachten.

Groetjes Helen1

Pluk de dag!

Super User

• 

7.2K Berichten

Zoals gewoonlijk alweer een prachtige illustratie  @Josette  😉

En inderdaad, het schoolleven is alweer begonnen ... 😁

Guerisseur expérimenté

• 

528 Berichten

@Cdt24801 

Dat is bij mij al heel erg lang geleden, 20 jaar van het middelbaar.

Altijd een spannend moment, nieuwe mensen leren kennen, leerstof, leerkrachten,...

Toi toi toi!!!👍👍👍

Super User

• 

11.1K Berichten

@Tinneke2 @Josette @Helen1 @Elketje81 @Cdt24801 @bigMODDER en alle andere een goedemiddag. 

Het weekend is begonnen voor mij  de eerste week na het verlof is weer voorbij. 

Nu ff wakker worden en een koffie drinken. 

Voor iedereen een fijne dag verder.

Chaman confirmé

• 

4K Berichten

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Elketje81 @SVB @Helen1 

Goedenavond , Wat een dag , Eerst felle buien maar dan kwam de zon te Voorschijn 😊. Kreeg ik een dringend telefoontje van mijn ouders om even bij hen te komen , gelukkig was het niet al te ernstig enkel wat blauwe plekken  en schaafwonden . mijn vake was gevallen .Heb hem verzorgd en toch even laten onderzoeken 🕵️‍♀️ door de arts . Maar Komt goed . 
Ben dan gebleven en mijn auto 🚗 een wasbeurt gegeven en gewaxt. Voor de rest niet veel gedaan . 
Ben thuis nu pas want wou toch zeker zijn dat alles in orde met mijn vake was . Nu kunnen ze met een gerust hart slapen . En ik ook . 
Fijne nacht iedereen groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Guerisseur expérimenté

• 

528 Berichten

@Tinneke2 

Gelukkig dat het niet te ernstig was, maar toch even schrikken zekers?!

Gelukkig ben je bij een arts kunnen gaan.

Vallen is nooit leuk en schaafwonden doen vreselijk veel pijn. Maar gelukkig is er niets ernstigs aan de hand .

Je bent echt een top dochter! Zo trouw, liefdevol, behulpzaam, bezorgdz,....

Ze zullen het hard geapprecieerd hebben.

Ik hoop op een vlotte herstel en verder wens ik je nog een fijn weekend toe!

🤞💕🙏👍🌹

Super User

• 

8.1K Berichten

Een goedemorgen, ja het weekend is er.

Met ja, weeral zomerweer op komst de vlg 14 dagen.

Geniet ervan.

@Tinneke2 gelukkig niks ergs, ja ouder worden is niet

altijd fijn.

Guerisseur confirmé

• 

265 Berichten

@Josette @Tinneke2 en alle meelezers

@Josette dat is altijd he, als het schooljaar begint is het terug mooi weer (net zoals in juni als de examens volop aan de gang zijn)

@Tinneke2 hier was het gisteren avondmarkt en er stonden veel minder kramen dan al de andere hare. Denk dat er veel niet kwamen doordat ze nog regen voorspelden (op buienradar hadden ze voor hier geen regen meer voorspelt wat ook klopte). Maar naar jaarlijkse gewoonte was er weer veel volk). Dan komt het dorp nog eens buiten 😉. Denk dat er dinsdag ook wat volk op de jaarmarkt zal zijn. Dan staan er normaal kinderen met hun huisdier, staan er paarden en koeien, wat kraampjes...

Alvast een heel fijn weekend!

Chaman confirmé

• 

4K Berichten

@Elketje81  @Josette @patrick2 pff Er waren weer bijna geen kramen amai zeg wat is me dat . Ze hebben het op gevuld met 2 straten met rommelmarkt van mensen hun spullen en weer wist ik van niets . Want heb nog veel om te verkopen op mij. Zolder . Wel 2 straten leeg dat is geen jaarmarkt meer ,het is echt jammer en dat voor een grote stad . Heb toch koopjes gedaan en eens ferm goed gaan eten op een terrasje eens mezelf getrakteerd. 

En voor de rest kaartjes gemaakt voor morgen met echte bloemen (wel eerst gedroogd ) en gedichtjes erop  zelf geschreven . 
@Helen1 Het is maar normaal dat ik mijn pleegouders help heb enorm veel aan hun  en dat laat ik ook graag zien . Ze weten ook dat ze op mij kunnen rekenen en dat ik manusje van alles ben . Zie hun ook heel graag . Heb al mijn mama verloren toen ik een baby was ,ze kennen me door en door . We hebben een zeer Hechte band . 
Fijne avond iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Guerisseur confirmé

• 

265 Berichten

@Tinneke2 oei ja, dan kan je het niet echt een jaarmarkt noemen. Ale hier met jaarmarkt staar er maar heel weinig maar de mensen komen hier dan eens buiten en een terrasje doen. Met avondmarkt is er altijd meer te zien

Chaman confirmé

• 

4K Berichten

@Josette @Cdt24801 @patrick2 @bigMODDER  En alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen , 

@Josette  Mijn moeke was enorm geschrokken, en was er dan ook vliegend vlug naartoe gegaan .Doe voor hun alles met Harry en ziel.

Vandaag eens naar de jaarmarkt eens kijken 👀 of ik nog iets op de kop kan tikken . (Of iets nieuws  kopen ) en een terrasje doen . 
voor de rest ga ik mij rustig houden . 
@patrick2 en @bigMODDER  en alle andere fijne zaterdag .

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

8.1K Berichten

Een goedemorgen allemaal.

Geniet van jullie zondag.

Super User

• 

11.1K Berichten

@Josette @Elketje81 @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.

Geniet van jullie dag vandaag.

Guerisseur confirmé

• 

265 Berichten

@Tinneke2 @Josette @patrick2 en alle meelezers

Geniet van jullie zondag! Eindelijk terug mooi weer! Ik ga straks in de tuin een boek (op de e reader) gaan lezen. Maar ben nog aan het twijfelen welk. Heb er "maar" een stuk of 2600 opstaan... 😂😂😂

Super User

• 

11.1K Berichten

@Elketje81

Dan heb je keus genoeg. Wij zijn vandaag in Bobbejaanland eens een dagje uit. Seffens uit eten en dan naar huis en morgen nacht weer werken. Ik heb ook al een lekkere frisse pint gedronken op het terras samen hier. Op moment van deze post zijn we er nog in Bobbejaanland en seffens op terras in het restaurant. 

Guerisseur confirmé

• 

265 Berichten

@patrick2 jaja keuze genoeg! En had me misrekend, zijn maar 3382 boeken dat ik nog moer lezen 😂 Bellewaerde is altijd leuk, ging er als kind graag naartoe. En laat het je straks smaken op restaurant! Net even pauze genomen van het lezen (zit nog maar aan pagina 100 van de 530). Ben nu een soep aan het maken (recept van de weight watchers). En dat het dan nog lang mag duren eer het morgennacht is!

Guerisseur expérimenté

• 

528 Berichten

@Elketje81 

Hopelijk heb je ook een fijne zondag gehad ?

Het is gewoon doen waar je plezier in beleefd!

Doedoei!

😉👍💤🥳🍀💖🌹

Chaman confirmé

• 

4K Berichten

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER @Elketje81  en alle andere 

Goedemorgen ,

vandaag ga ik naar een groot kloosterjubileum van 60 jarige klooster , 

Ben blij dat ik eindelijk iedereen terug ga zijn  dus doe ik vandaag niets 😉

Lag al om 22 u in bed 🛌 en nu ontbeten en straks vertrekken . 
fijne dag iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Super User

• 

8.1K Berichten

Een goedemorgen allemaal.

Guerisseur expérimenté

• 

528 Berichten

@Tinneke2 @patrick2 @Cdt24801 @Josette @Elketje81 @bigMODDER 

Goede morgend iedereen,

Alweer een nieuwe week! 

Vandaag hoop en wens ik iedereen een goede dag toe, maar ook wat geluk want geluk in het leven dat mag iedereen welleens beleven!

Vandaag is een drukke daggepland maar voel mij niet 100% dus zal ik zien wat ik al dan niet aan kan.

Mijn zus zit nu in the UK bij mijn familie en mijn ouders vertrekken zondag. Moeilijk dat ik ze niet zien kan maar hoop dat we de familie ZOOM nog kunnen laten door gaan, onze weekelijkse traditie.

Verder heb ik niet veel nieuws meer.

Fijne dag iedereen!🌈🤞😉💕🌹💖🍀

PLUK DE DAG

Loading...