Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-08-23 05h14
Antwoorden: 228 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Wij gaan verder in een propere babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-september/m-p/148907
@Tinneke2 @Josette @patrick2 @akobundo @Torronoc @Cdt24801 en alle mee lezers, en nieuwkomers,
Goeie morgend iedereen!
Gisteren heeft er iemand mij iets geschonken, 3 maanden honden cursus o.a. en weet wat doen vandaag. 300 lesdagen over puppies en 175 lesdagen Agility. Wat lief! Moet het binnen de 3 maanden af hebben, dus ik weet wel wat doen! Ik ben deze persoon zeer zeer dankbaar. En heb een verrassing voor haar!
Als iemand iets liefs doet en onverwachts, dan geef ik iets persoonlijks terug, zelfgemaakt dan wel! Met hart en ziel opgestuurd naar New Jersey!
Hopelijk heeft iedereen een rustige zondag,
Groetjes
Helen1
🥰🫶💖🏡🫂🍀🌍👣🦉🌻✍️⭐⭐⭐⭐⭐
@Josette @patrick2 @Helen1 @Cdt24801 en alle binnenkomers en medelezers
@Goedemorgen, Hier 👈 geeft het ook al geregend en nog steeds bezig met heel veel wind 🌬️.
@Josette heb al veel gerust gisteren ook al en vandaag ook .
Heb goed geslapen maar een keertje wakker geworden .😉 Begint te beteren juist nog wat hoesten maar komt goed.En ben al een paar dagen de laatste daagjes al goed binnen gebleven .
@patrick2 Rust ook nu maar een beetje 🤏 het is Zondag .
Voor alle andere medelezers een fijne dag 👋
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 aan jullie kant is het altijd slechter dan in Limburg,
hier nu goed buiten ben even buiten geweest, fysiek helemaal
verdwenen, word weer opbouwen.
Fijn te lezen dat het je beter gaat.
@Josette heb naar het weer voor vandaag niet beter op worden . In de Limburg hebben we ook familie van mijn zusje. En daar 👉 is het altijd beter weer .
We zullen zien . Elke streek is anders , maar hoop doet leven 🤩.
En als ze komen over iets anders gesproken brengen ze altijd lekkernijen bokken pootjes van een zeer goede bakker 👩🍳
Echt lekker en lekkere taarten . Kunnen ze daar heel goed maken . Nog fijne Zondag
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Krijg er honger van als ik die foto zie 🙂