annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand augustus.

Topic gestart op: 01-08-23 05h14

Antwoorden: 228 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand augustus.

OPGELOST

Aug.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Wij gaan verder in een propere babbelhoek.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-september/m-p/148907

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

228 ANTWOORDEN 228
Helen1
Ervaren genezer

@Tinneke2 @Josette @patrick2 @akobundo @Torronoc @Cdt24801 en alle mee lezers, en nieuwkomers,

Goeie morgend iedereen!

Gisteren heeft er iemand mij iets geschonken, 3 maanden honden cursus o.a. en weet wat doen vandaag. 300 lesdagen over puppies en 175 lesdagen Agility. Wat lief! Moet het binnen de 3 maanden af hebben, dus ik weet wel wat doen! Ik ben deze persoon zeer zeer dankbaar. En heb een verrassing voor haar! 

Als iemand iets liefs doet en onverwachts, dan geef ik iets persoonlijks terug, zelfgemaakt dan wel! Met hart en ziel opgestuurd naar New Jersey!

Hopelijk heeft iedereen een rustige zondag,

Groetjes

Helen1

🥰🫶💖🏡🫂🍀🌍👣🦉🌻✍️

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Helen1 @Cdt24801  en alle binnenkomers en medelezers 

@Goedemorgen,  Hier 👈 geeft het ook al geregend en nog steeds bezig met heel veel wind 🌬️. 
@Josette  heb al veel gerust gisteren ook al en vandaag ook . 
 Heb goed geslapen maar een keertje wakker geworden .😉 Begint te beteren juist nog wat hoesten  maar komt goed.En ben al een paar dagen de laatste daagjes al goed binnen gebleven . 
@patrick2 Rust ook nu maar een beetje 🤏 het is Zondag .

Voor alle andere medelezers een fijne dag 👋 

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2  aan jullie kant is het altijd slechter dan in Limburg,

hier nu goed buiten ben even buiten geweest, fysiek helemaal

verdwenen, word weer opbouwen.

Fijn te lezen dat het je beter gaat.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette heb naar het weer voor vandaag niet beter op worden . In de Limburg hebben we ook familie van mijn zusje. En daar 👉 is het altijd beter weer . 
We zullen zien . Elke streek is anders , maar hoop doet leven 🤩. 
En als ze komen over iets anders gesproken brengen ze altijd lekkernijen bokken pootjes  van een zeer goede bakker 👩‍🍳 

IMG_0542.jpeg

Echt lekker en lekkere taarten . Kunnen ze daar heel goed maken . Nog fijne Zondag

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

bigMODDER
Leidende verkenner

Krijg er honger van als ik die foto zie 🙂

Leden met de meeste pluimen