Het is vroeg, we zijn zaterdag en JA, tijd voor wat ontladingven ontspanning.
Zo metteen komt iemand mij ophalen om mij naar mijn ouders te brengen en ga ik metteen aan de slag met hondentraining en wandelingen maken in de natuur.
Òh ik kijk er naar uit, naast het zien van mijn lieve ouders.
Ik hoop en wens iedereen ook een goed weekend toe,
PLUK DE DAG
keer op keer, kijk niet altijd naar het weer.
Het is het binnenste wat telt.
Soms giet het en voel ik me toch goed, want ik ben bij mijn hond en dan maakt het weer niet uit.
@Josette en @patrick2 Heb geen Corona test heb ik al gedaan doe dit regelmatig voor mijn zusje . Dat ze zeker niets zou oplopen, verkouden zo worden door mij . Morgen doe ik er nog eens eentje voor alle zekerheid. En draag op vele plaatsen mijn mondmasker , al kijken sommige mij belachelijk aan . Trek er mij niets van aan. @Josette begrijp dat je uitkijkt naar de maand Oktober : de herfstmaand is dan ook een prachtige maand . We hebben het deze week al wat gevoeld . Bladeren 🍁 liggen al met velen op de grond . 🍁 Dank 🙏 tweetjes voor jullie bezorgdheid . Heel lief 🥰. @Helen1 Een fijne dag bij je ouders en je hond
alle andere fijne Zaterdag tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Trek het je niks aan joh ik zie er ook nog genoeg met een masker oplopen. Als jullie je daar veilig en content bij voelen gewoon doen.
@Tinneke2 Goed zo en blijven kijken regelmatig he nu je je eigen slecht voelt. Maar doe ook eens wat minder want dat is ook niet goed voor de gezondheid.
@patrick2@Josette Dat vind ik een goei lopen er hier veel rond met hoesten , heb deze week nog niet veel gedaan . Hou mij rustig . Voel me daarvoor veel te moe 🥱. En weer g egt ook er wat mee te maken . Drink veel water 💧. En eet op tijd en veel fruit 🍎 en groenten 🍆 . En op tijd mijn bed 🛌 in . Brei wel wat want helemaal niksen kan ik ook niet . Maar rust goed hoor . fijne avond en alle andere tot morgen
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Goedemorgen, Hier 👈 geeft het ook al geregend en nog steeds bezig met heel veel wind 🌬️. @Josette heb al veel gerust gisteren ook al en vandaag ook . Heb goed geslapen maar een keertje wakker geworden .😉 Begint te beteren juist nog wat hoesten maar komt goed.En ben al een paar dagen de laatste daagjes al goed binnen gebleven . @patrick2 Rust ook nu maar een beetje 🤏 het is Zondag .
Voor alle andere medelezers een fijne dag 👋
Gisteren heeft er iemand mij iets geschonken, 3 maanden honden cursus o.a. en weet wat doen vandaag. 300 lesdagen over puppies en 175 lesdagen Agility. Wat lief! Moet het binnen de 3 maanden af hebben, dus ik weet wel wat doen! Ik ben deze persoon zeer zeer dankbaar. En heb een verrassing voor haar!
Als iemand iets liefs doet en onverwachts, dan geef ik iets persoonlijks terug, zelfgemaakt dan wel! Met hart en ziel opgestuurd naar New Jersey!
@bigMODDER Dat is lang geleden voor jou ook een fijne maandag met goed weer in zicht . Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette En wie is er van morgen komen opdagen , het zonnetje,
Ga vandaag eens een wandelingetje maken naar de post . voor iedereen een fijne dag verder . Groet tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@patrick2 en gen schatten op zolder gevonden Patje . Zou kunnen hè . Oude antiek . 😉. Dat je jaren niet meer vond ???. Doe maar rustig aan . Fijne dag nog
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Tis hier heel erg 🥶 brrrr koud en ben zo opgestaan. Niet zozeer omdat ik moest maar het is hier zoooo koud en slaap al met 4 dakens en een verzwaringsdeken.
Mja heeft z'n voordelen ook, dan kan ik mails sturen die ik al lang uitstel.
Josette
Super User
•
8.2K Berichten
@patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2 en alle anderen die binnenwippen.
Een goedemorgen.
Hier aan onze kant is er niet veel regen geweest.
Een fijn weekend voor allen.
@akobundo als je zo bezig blijft zal het nog heel lang duren, dit heeft toaal géén
zin dat kinderachtig gedoe. En leren lezen is ook een goed idee voor je!
1
Helen1
Guerisseur expérimenté
•
528 Berichten
@Josette @Tinneke2 @patrick2 @akobundo @Torronoc @Cdt24801 en alle nieuwkomers en meelezers
Het is vroeg, we zijn zaterdag en JA, tijd voor wat ontladingven ontspanning.
Zo metteen komt iemand mij ophalen om mij naar mijn ouders te brengen en ga ik metteen aan de slag met hondentraining en wandelingen maken in de natuur.
Òh ik kijk er naar uit, naast het zien van mijn lieve ouders.
Ik hoop en wens iedereen ook een goed weekend toe,
PLUK DE DAG
keer op keer, kijk niet altijd naar het weer.
Het is het binnenste wat telt.
Soms giet het en voel ik me toch goed, want ik ben bij mijn hond en dan maakt het weer niet uit.
Samen zijn is wat telt!
Fijn weekend aan allen
Groetjes Helen1
0
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Helen1 en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
@Josette en @patrick2 Heb geen Corona test heb ik al gedaan doe dit regelmatig voor mijn zusje . Dat ze zeker niets zou oplopen, verkouden zo worden door mij .
Morgen doe ik er nog eens eentje voor alle zekerheid. En draag op vele plaatsen mijn mondmasker , al kijken sommige mij belachelijk aan . Trek er mij niets van aan.
@Josette begrijp dat je uitkijkt naar de maand Oktober : de herfstmaand is dan ook een prachtige maand . We hebben het deze week al wat gevoeld . Bladeren 🍁 liggen al met velen op de grond . 🍁
Dank 🙏 tweetjes voor jullie bezorgdheid . Heel lief 🥰.
@Helen1 Een fijne dag bij je ouders en je hond
alle andere fijne Zaterdag tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
3
Josette
Super User
•
8.2K Berichten
Een goedemorgen.
@Tinneke2 op tijd je rust nemen, dat hete weer wat er
geweest is en er weer aan komt kost veel van een lichaam.
@patrick2 ik trek me er ook niks van aan, zelfs bij de dokter
houden we het op0
Hier heeft het goed geregend vannacht.
een fijne zondag.
0
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Berichten
@Josette @patrick2 @Helen1 @Cdt24801 en alle binnenkomers en medelezers
@Goedemorgen, Hier 👈 geeft het ook al geregend en nog steeds bezig met heel veel wind 🌬️.
@Josette heb al veel gerust gisteren ook al en vandaag ook .
Heb goed geslapen maar een keertje wakker geworden .😉 Begint te beteren juist nog wat hoesten maar komt goed.En ben al een paar dagen de laatste daagjes al goed binnen gebleven .
@patrick2 Rust ook nu maar een beetje 🤏 het is Zondag .
Voor alle andere medelezers een fijne dag 👋
9
Helen1
Guerisseur expérimenté
•
528 Berichten
@Tinneke2 @Josette @patrick2 @akobundo @Torronoc @Cdt24801 en alle mee lezers, en nieuwkomers,
Goeie morgend iedereen!
Gisteren heeft er iemand mij iets geschonken, 3 maanden honden cursus o.a. en weet wat doen vandaag. 300 lesdagen over puppies en 175 lesdagen Agility. Wat lief! Moet het binnen de 3 maanden af hebben, dus ik weet wel wat doen! Ik ben deze persoon zeer zeer dankbaar. En heb een verrassing voor haar!
Als iemand iets liefs doet en onverwachts, dan geef ik iets persoonlijks terug, zelfgemaakt dan wel! Met hart en ziel opgestuurd naar New Jersey!
Hopelijk heeft iedereen een rustige zondag,
Groetjes
Helen1
🥰🫶💖🏡🫂🍀🌍👣🦉🌻✍️⭐⭐⭐⭐⭐
0
Josette
Super User
•
8.2K Berichten
Een goedemorgen.
Het begin van een nieuwe week.
Geniet van hetgeen je doen gaat.
Fijne maandag.
0
bigMODDER
Chef pisteur
•
118 Berichten
Bij deze iedereen fijne maandag gewenst.
3
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Berichten
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Helen1 en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
@Josette En wie is er van morgen komen opdagen , het zonnetje,
Ga vandaag eens een wandelingetje maken naar de post .
voor iedereen een fijne dag verder . Groet tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
0
SVB
Pisteur vétéran
•
70 Berichten
Nog even geduld en het wordt weer mooi weer ☀️
0
Josette
Super User
•
8.2K Berichten
Een goedemorgen.
Gisteren sinds heeeeeeeeeeeel lang eens naar
buiten kunnen gaan, een uitstapje naar Weert, was echt fijn.
Maak er een fijne dinsdag van.
1
Tinneke2
Chaman confirmé
•
4.1K Berichten
@Josette @patrick2 @bigMODDER @Cdt24801 @Helen1 en alle binnenkomers medelezers
goedemorgen,
vandaag naar de markt vers fruit en groenten halen , en nog wat ander zaken .
en verder zie ik wel hoe de dag verloopt
fijne dag iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
2
Helen1
Guerisseur expérimenté
•
528 Berichten
@patrick2 @Josette @Tinneke2 @SVB @bigMODDER @Cdt24801 @ alle meelezers en nieuwkomers
Goede, bijna middag allemaal
brrrrr vandaag is het wat frisjes hier. De groep is gaan kajakken vandaag en ben nu met 2 anderen rustig een dagje aan het nemen.
Ik heb mijn was gedaan, propere lakens, straks in bad, etc.
Ik heb verder niet veel nieuws buiten dat ik vandaag mss ga binge studeren!
Vele groetjes
Helen1
0
Helen1
Guerisseur expérimenté
•
528 Berichten
@Cdt24801 @Josette @Tinneke2 @patrick2 @SVB
Vroege morgend iedereen!
Tis hier heel erg 🥶 brrrr koud en ben zo opgestaan. Niet zozeer omdat ik moest maar het is hier zoooo koud en slaap al met 4 dakens en een verzwaringsdeken.
Mja heeft z'n voordelen ook, dan kan ik mails sturen die ik al lang uitstel.
Hopelijk val ik niet in slaap?
Vele groetjes
Helen1 💞
0
Josette
Super User
•
8.2K Berichten
Een goedemorgen.
@Cdt24801 Stefaan mercikes, heeft ook deugd gedaan.
Vandaag oogarts controle voor ons beiden en vrijdag tandarts brrrrrr.
4 dekens en een verzwaringsdeken, @Helen1 is een beetje veel
van het goede. Ik slaap onder en bamboedekentje nooit koude
winter en zomer niet!
Fijne woensdag iedereen.
1