Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-08-23 05h14
Antwoorden: 228 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Wij gaan verder in een propere babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-september/m-p/148907
@Tinneke2 denk daar maar eens goed over na, implantaten.
Bij mij deden ze dat niet! Stonden ook los.
Ken er een paar waarbij dat mislukt is, dan ben je verder van de deur dan past
een losse prothese ook niet meer.
Zal je wat kg van mij geven. 🤣
@Josette Zit met zowel boven als onder protheses van als ik heel jong wanen , probleem is dat ze eruit floepen en weet me geen raad meer , Ga eerst wel raad vragen voor ik het laat doen natuurlijk . Of het wel mogelijk is . En het andere nee hoor voel me nu veel beter en gezonder dan vroeger 😉. Ben eens benieuwd of het weer hier beter gaat worden weer heel de nacht geregend en er is nog regen op komst pff . Gisteren ook al geen haar beter . Ga me aan werk wat zetten .fijne dag 👋.
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Al gedaan het helpt niet , al verschillende keren en het is niet goedkoop ook . Dus ga eens langs een afspraak maken en zien wat de beste oplossing is . Maar vind heel vriendelijk 🤗 om te helpen . Vandaag vond ik het frisjes nog . Laat maar komen de warmte , want heb kou . Fijne avond en nacht . En alle andere slaap zacht tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2 en alle anderen die binnenwippen.
Een goedemorgen.
@Cdt24801 Stefaan mercikes, heeft ook deugd gedaan.
Vandaag oogarts controle voor ons beiden en vrijdag tandarts brrrrrr.
4 dekens en een verzwaringsdeken, @Helen1 is een beetje veel
van het goede. Ik slaap onder en bamboedekentje nooit koude
winter en zomer niet!
Fijne woensdag iedereen.