Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-08-23 05h14
Antwoorden: 228 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Wij gaan verder in een propere babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-september/m-p/148907
@patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2 en alle anderen die binnenwippen.
Een goedemorgen allemaal.
@bigMODDER merci, hier nog een kom niet buiten deze week.
Maak er allen een fijne extra vrije dag van.
Bij deze wens ik iedereen een fijne maandag toe , zal deze week blijkbaar warmer worden , zie er tegen op want warmte en bigMODDER gaan niet goed samen , nu we zullen zien .
@Tinneke2 @Josette @bigMODDER @Helen1 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
Mijn laatste week gaat in dus nog eens genieten van het verlof deze week. Vandaag niet veel in de planning dus zullen zien vandaag. Mijn partner heeft ook brugdag vandaag dus zijn vandaag en morgen toch nog samen thuis.
Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.
@patrick2 :Troost u mijn laatste week verlof is ook begonnen , ik had 1 maand verlof , zal pieken als ik terug zal moeten gaan werken , maar tis zoals ze zeggen he , iets wat plezant is duurt nooit lang en is zeer rap gedaan.
@Josette @patrick2 @patrick2 @bigMODDER @Helen1 en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
Ben al vroeg wakker begonnen aan de was 🧺 en straks buiten een rekje verven en poetsen als ik nog tijd heb .
Ook genieten van mijn dagje en eens gaan wandelen 🚶♀️.
Fijne Maandag iedereen en geniet er van .
Groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt