Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-08-23 05h14
Antwoorden: 228 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Wij gaan verder in een propere babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-september/m-p/148907
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
@Josette Ben toch al herbegonnen met het breiwerk 🧶. Heb terug al een stuk af , kan het mij niet laten moet perfect zijn . En mijn moeke en zus 👧 vonden het wat te kort en de mouwen iets te lang . Kan dat gemakkelijk ,bij mij thuis begrijpen ze dat ook niet dat ik zoiets doe en veel geduld heb .
@bigMODDER Een fijne zaterdag, geen goed weer en deze vroege ochtend wat gedruppeld.
Maar zwoel weer tegen de late namiddag geven ze zon 🌞. In onze streek .
@patrick2 och niet goed gelezen een aangename gezellig 😎dag met de kleine 😉😊. Laat het jullie smaken .
@Cdt24801 Plannen vandaag met een organisatie? Of een ritje met de motor 🏍️ nu nog rustig is op de baan .
Fijne dag iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2 en alle anderen die binnenwippen.
Een goedemorgen allemaal.
Amai hier is het nog heel zwoel buiten! 🙄
@Tinneke2 heb ik tegenwoordig ook veel uithalen, doe er niet
meer aan door als ik hetzelf niet mooi vind.
Maak er allen een fijne dag van.
@Tinneke2 en de haartjes terug in de plooi?
@patrick2 geniet van je laatste bloedhete dagen,
vannacht blijft het boven de 20°. Vlg week alle dagen tegen de 30°.
Wij waren vanmorgen om 7.00 uur even de vélo opgeweest
lekker bewolkt en goed voor mij, zonder UV masker kunnen fietsen, nu weer in quarentaine. 🙈
Fijne avond.