Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-08-23 05h14
Antwoorden: 228 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Wij gaan verder in een propere babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-september/m-p/148907
@Josette @patrick2 @bigMODDER @Elketje81 @Cdt24801 en alle binnenkomers en medelezers
Goedenavond. Het is terug laat ⏰ geworden . Kom pas thuis 🏠 de twee kamers zijn gepoetst en nu zit ze in een veel leukere kamer , we hebben het voor haar gezellig gemaakt . Waar is de tijd dat ik zelf nog studeerde, kreeg terug kriebels .
De tijd vloog voorbij en aan winkelen 🛍️ was geen sprake meer . Dat gaan we de volgende keer doen . Blij 😀 en voldaan . Heb het serieus warm 🥵 gehad trap op trap af en ben echt kapot .
Wel nog gaan wandelen voor ik naar huis ging met de woef 🐕 van mijn broer. Wacht mij elke keer op .
Gisteren was het ook een leuke dag met veel regen ☔️ en donder maar we zaten beschermd in tenten ⛺️, wel een en weer geloop achter drank 🍷 en eten had gelukkig reserve kleding mee , want was verzopen van de regen ☔️. We hebben gelachen en nieuwe mensen leren kennen . Volgend jaar zit ik mee van alles te regelen.
zo nu ga ik chillen 😎 en dan mijn beddenbak in . Slaap allen goed 👍
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets schrijven.
Een goedemorgen allemaal.
@Tinneke2 euh ik ga hier niet veel meer op zeggen, wat ging je doen?
Beetje beter aan jezelf denken?
@Josette @patrick2 @bigMODDER @Cdt24801 @Elketje81 en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen ,
Ben al op weg naar kot van Marie om op de poetsen en verhuisd naar de benedenverdieping.
voor de rest fijne dag iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 veel plezier met de het kuisen!
@Elketje81 een goedenavond,
wil je proberen je berichten te bundelen?
Zodat alles leesbaar blijft ook voor andere leden.
Dank je wel.
Nog een fijne avond.