annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand augustus.

Topic gestart op: 01-08-23 05h14

Antwoorden: 228 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand augustus.

OPGELOST

Aug.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Wij gaan verder in een propere babbelhoek.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-september/m-p/148907

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

228 ANTWOORDEN 228
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @bigMODDER @Elketje81 @Cdt24801  en alle binnenkomers en medelezers 

Goedenavond. Het is terug laat geworden . Kom pas thuis 🏠 de twee kamers zijn gepoetst en nu zit ze in een veel leukere kamer , we hebben het voor haar gezellig gemaakt . Waar is de tijd dat ik zelf nog studeerde, kreeg terug kriebels . 
De tijd vloog voorbij en aan winkelen 🛍️ was geen sprake meer . Dat gaan we de volgende keer doen . Blij 😀 en voldaan . Heb het serieus warm 🥵 gehad trap op trap af en ben echt kapot . 
Wel nog gaan wandelen voor ik naar huis ging met de woef 🐕 van mijn broer. Wacht mij elke keer op . 
Gisteren was het ook een leuke dag met veel regen ️ en donder maar we zaten beschermd in tenten ️, wel een en weer geloop achter drank 🍷 en eten had gelukkig reserve kleding mee , want was verzopen van de regen ️. We hebben gelachen en nieuwe mensen leren kennen . Volgend jaar zit ik mee van alles te regelen. 
zo nu ga ik chillen 😎 en dan mijn beddenbak in . Slaap allen goed 👍 

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2  en alle anderen

die komen meelezen, of iets schrijven.

Een goedemorgen allemaal.

@Tinneke2 euh ik ga hier niet veel meer op zeggen, wat ging je doen?

Beetje beter aan jezelf denken?

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @bigMODDER @Cdt24801 @Elketje81  en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen , 

Ben al op weg naar kot van Marie om op de poetsen en verhuisd naar de benedenverdieping.

voor de rest fijne dag iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Elketje81
Gewaardeerde genezer

@Tinneke2 veel plezier met de het kuisen!

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Elketje81 een goedenavond,

wil je proberen je berichten te bundelen?

Zodat alles leesbaar blijft ook voor andere leden.

Dank je wel.

Nog een fijne avond.

Leden met de meeste pluimen