Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-08-24 05h22
Antwoorden: 160 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-september/m-p/165440
@Josette Hier 👈 is het frisjes en wat wind een goed briesje .
En de was 🧺 zit er ook al op in de namiddag weer wat zon 🌞 maar niet extreem warm.
was ligt ook al op zijn plaats gisteren mijn kasten ook uitgemest , veel kleren dat ik niet meer draag naar een goed doel gebracht . Voor mensen met minder inkomen . (In een instelling) .
Ik ga nu ook rusten , want vannacht een zeer slechte nacht gehad weinig 🤏 of niets geslapen .En slaap 😴 is toch belangrijk. tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy
en alle anderen die komen meelezen,
of iets willen schrijven een goedemorgen.
@fregilcy echte winters zijn er al jaren niet meer.
De dikke warme kleren slijten van in de kast te liggen.
Amai in Antartica 2de hittegolf niet goed!
Hier dadelijk de regenkamer, de was laten draaien en de boodschappen halen.
Fijne zaterdag.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy @bigMODDER En alle andere
Goedemiddag ,
Boodschappen gedaan en een beetje gaan shoppen . Nu rusten 😌. Want ben moe . Van de vorige dagen . Rustig aan doen . Verder een fijne dag iedereen.
Groeten tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2@JosettebigMODDER
Hallo , iedereen, hier in alle stilte geen regen van betekenis, 🌥️ wat gerommel zonder trommel,
en voor 🌡 de rest heel zwoel plakkerig ambetant en ongemakkelijk weer. Maar ja t 'is ne vrij dag ,
dus we klagen niet en zagen niet, 😅 want morgen is het den laatste weekdag. en dan rust dag
tegen dat we moe zijn, 🛌 ja mensen het gaat rap he, straks is het jaar om en zitten we met een
vijf opgescheept. en t zal toch voor twaalf maanden moeten zijn. nu ik hoop op koelte en niet zo warm
dus het mooie liedje , het is weer voorbij die lastige warme zomer , wat zijn we blij dat er negen andere
maanden zijn. met vreugde zien we hem slieren, zonder spijt of verwijt voor hen die het benijden.
we zullen een ronde danske doen 🎺 en die zomer uitzwaaien. verlangend naar meer rustig en mooi
verdraaglijk herfst weer. zo dat gezegd zijnde zal ik maar voor bekeken houden, en zonder al te
veel poeha mijn schup af kuisen; 😳 wacht waar is ze daar, allee veel genot en hou het koel,
met warme gevoelens tot morgen; dan zien we wel weer.
.