Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Ik zou een iPhone 15 256gb willen kopen, zijn er eventueel dingen waar ik op moet letten ?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Persoonlijk zou ik voor de 15 gaan. Nu een leuke inruil op (lever een iPhone 10 of nieuwer in en krijg minimaal 100€ extra korting). De 16 gaat weinig nieuws brengen in vergelijking met de 15. De veranderingen zijn voornamelijk softwarematig waarvan de meeste ook naar de 15 komen.
Bovendien is het een stap van 5 iPhones vooruit. Dus verbetering heb je gegarandeerd!
Is 256 gb niet een beetje weinig, ik zou toch voor 500gb gaan
Waar denk je zelf zoal aan? Wij kennen je niet dus je graag is lastig te beantwoorden.
Is het niet beter te wachten tot de 16 er is of is dit een goede opvolger voor mijn goede oude XS Max
Persoonlijk zou ik voor de 15 gaan. Nu een leuke inruil op (lever een iPhone 10 of nieuwer in en krijg minimaal 100€ extra korting). De 16 gaat weinig nieuws brengen in vergelijking met de 15. De veranderingen zijn voornamelijk softwarematig waarvan de meeste ook naar de 15 komen.
Bovendien is het een stap van 5 iPhones vooruit. Dus verbetering heb je gegarandeerd!