Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-08-24 05h22
Antwoorden: 160 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier weer verder.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-september/m-p/165440
Tja @Josette ,
Het leven is hard ... En soms spannend ... 😁 😋
Morgen late namiddag nog even een triatlon in Wuustwezel ... En zondag de doop van de jongste kleindochter.
Drukke tijden ... 😇
@Cdt24801 @Josette @Tinneke2 @fregilcy en alle andere een goedemorgen.
Zoals je leest aan het ben ik al wakker maar ik vertrek zo meteen naar Frankrijk , om 06:30 uur de trein en moet ook nog naar Brussel eerst.
Heb dan ook niet veel te vermelden dan dat ik eerst ff wakker ga worden met een koffie.
Voor de rest wens ik jullie een fijne dag vandaag.
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2@Josette
woensdag namiddag, weeral de dag voor 2/3 voorbij ⏰ ik zie dat iedereen kan genieten van
🌤het goede weer, zo meer hoef dat niet te zijn, bij mij is het kalmkes aan , genoeg om te
bewegen en verder ja ik heb nog nooit zoveel olympische spelen gezien tijd zat. maar alles gaat goed
dat is het voornaamste. 🎂 straks kunnen we weer gaan wandelen en zien of er nog
koffie en taartjes te koop zijn ☕ veel kan ik niet meer kwijt -, dus houd het rustig en goed,
geniet van alle goede dingen tot de volgende
Gisteren een dagje aan zee geweest. De jongste dochter was daar met haar gezinnetje en we hebben met de rest van de familie (haar broer en zussen en alle kleinkinderen) een bezoekje gebracht; een hele dag op het strand en in het water vertoefd 😁 🌞